Teller

zondag 22 maart 2020

Week 12 Golden Peerd 22-03-2020

Het coronavirus houdt ons in de greep, althans een deel van de natie, een ander deel ziet het als een extra vakantie als je de beelden op de tv ziet. Blijkbaar heeft dat deel geen zelfdiscipline, daarom lijkt het mij logisch dat de regering ingrijpt en veel strengere maatregelen neemt, om hun en ons te beschermen. De goedwillenden moeten het dan maar ontgelden door een stel idioten die blijkbaar het nieuws niet tot zich nemen, het is even niet anders, maar in ons aller belang hoop ik dat de regering overgaat tot hardere maatregelen.

6 opmerkingen:

  1. Mee eens Appie, zo snel als mogelijk de lockdown toepassen.

    Fight_the_virus

    BeantwoordenVerwijderen
  2. De vraag is wat er na deze coronavirus, die dan uit gewerkt is overblijft van onze welvaartslanden. Ik verwacht dat we een sombere tijd tegemoet gaan. Zeker voor Nederland die geen beroep meer kan doen op zijn aardgasbaten.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Survivallen Wim...als je deze aanklikt kun je zien wat er gebeurt met onze inwoners: klik 208 aan die rondzweeft boven Friesland:

      c208

      Als jij snel bent tenminste....

      Verwijderen
    2. https://www.flightradar24.com/BIO04/2440cd26

      Verwijderen
    3. Volgens mij gebeuren er hele rare dingen waar wij hele niets van afweten..

      Nee ik ben echt géén paniek zaaier, maar dit?

      Verwijderen
    4. https://www.dvhn.nl/groningen/Helder-weer-en-weinig-lijnvluchten.-Luchtfotografen-vallen-op-met-heen-en-weertjes-boven-Nederland-25501175.html

      Voor mij is dit nu duidelijk

      Verwijderen