Teller

zondag 27 februari 2022

Week 9 Golden Peerd 27-02-2022

De stempas viel weer op de deurmat, voor Appie een reden om de kieslijsten eens te bekijken. Wat mij opviel was de lijst van Gemeentebelangen waar Markus Ploeger uit Meeden de lijsttrekker is. Bij de eerste zes staan drie ex-PvdA raadsleden van Menterwolde. Vochten die in het verleden elkaar bij de vorige club de tent niet uit? Het kan verkeren, maar of dat nu een basis is voor een hechte club? Ik denk dat een stem op de echte PvdA beter tot zijn recht komt als bij de "afsplitsing" die Gemeentebelangen "gekaapt" heeft als men op een linkse partij wil stemmen.

2 opmerkingen:

  1. Ik vind de huidige gemeentepolitiek zeker niet sterk. Dat maakt de keuze moeilijk. Zelfs Markus Ploeger die in de gemeente Menterwolde vaak aan de bel trok, blijft onder de maat. Terwijl de gemeente HoogezandSapemeer wel enige pitbulls in de raad had zitten die waakzaam waren. Mijn stem gaat dan ook naar de enige die zijn hoofd nog boven het maaiveld uit steekt. De naam blijft nog even geheim.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wim, vertel het maar op welke partij of persoon en met redenen omkleed, zou leuk zijn. Misschien help je mij en/of anderen ermee.

    BeantwoordenVerwijderen