Teller

zondag 1 april 2018

Week 14 Golden Peerd 01-04-2018

Weer een nieuwe week voorhanden, en wel eentje die begint met de eerste April. In het verleden was het ook hier in dit virtuele café steeds het moment voor een grap. Menigmaal lukte het om een redelijk aantal klanten op het verkeerde been te zetten. Jammer is dat weblog.nl destijds ter ziele is gegaan, zodat ook alle dagen incluis de 1 April momenten niet terug te halen zijn. Kan ze allemaal niet meer voor de geest halen, waren vaak ingevingen die pas kwamen als ik het toetsenbord onder de vingers had. Een enkele keer deed ik er iets langer over, toen ik eens een pagina van het digitale Dagblad vh Noorden namaakte en met een link er naar verwees. Het pas gebouwde huis van Tepper aan de Kerkstraat zou op de schop moeten omdat er een vligtuigbom onder zou kunnen liggen. De meeste lol heeft vaak de maker van de grap, voorpret genaamd, maar ik kreeg daar ook veel reacties op via de mail. Is er vandaag nog iemand in een goede grap getuind, of is ook 1 April niet meer wat het eens is geweest?

8 opmerkingen:

  1. Moj luu!
    1 april, gaswinning, winter: 't Wordt al minder!
    En nu zelfrijdende auto's volgens de experts een goede term is valt er weer een stukkie hemel omlaag.. #taalstraat

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ach Appie het valt eigenlijk niet meer op tussen alle 'fake nieuws'die we voorgeschoteld krijgen.De vraag is kunnen we nog iemand serieus nemen tussen al die informatie die tot ons komt?

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. De vraag is: durf jij jezelf nog serieus te nemen. Ben je kritisch genoeg om nieuws van fakenieuws te onderscheiden.

      Gezond verstand gebruiken Wim. En googelen als je niet vertrouwt.

      Verwijderen
  3. Achja kreeg vanavond een vraag van Lilian of ik wou ondertekenen van de sociale werkplaatsen in ons zo mens tot mens Nederland is.....

    Eerst even dit filmpje zien:

    De_nu_nog_bestaande_sociale_werkplaats

    Als jullie dit filmpje hebben gezien en wie heeft de gedachten om voor een mens een mens te kunnen zijn om dit eventueel te gaan ondertekenen dan zal mijn dank zeer groot zijn:

    petities

    BeantwoordenVerwijderen
  4. 1 april 2007

    1 april 2008 - bom in de Kerkstraat

    1 april 2009


    1 april 2010

    01042010

    De klanten in woord en stilzwijgend aanwezig aan deze bar, waar ik via de mail vaak contact mee heb, wisten al langere tijd dat ik wilde stoppen met het Peerd. Maar ook dat ik graag zou zien dat dit café zou blijven bestaan. Na intensieve mailwisseling ben ik er in geslaagd een waardig opvolger te vinden. Hij was al eens vervanger. Frekie is de nieuwe uitbater van het Golden Peerd! Siene en ik danken alle klanten voor het vertrouwen die men in ons stelde de afgelopen vier jaar. Ik ben met ontzettend veel plezier de spil van het virtuele uitgaansleven van Menterwolde geweest de afgelopen vier jaar, kan er een boek over schrijven, maar draag nu graag het stokje over. We komen elkaar vast nog wel weer tegen, zeker in het Peerd, want als klant zal ik hier met regelmaat binnen komen wandelen. Frekie veel succes!

    Appie heel mooi dat je mij hebt uitgekozen om het golden peerd te bestieren. Ik hoop ook het vertrouwen te kunnen winnen van de klanten. Besef dat het niet gaat van de ene op de andere dag. Voorlopig zal ik mij beperken tot een korte opening iedere dag. Wie suggesties heeft hoe het ik dit cafe zou kunnen runnen kan dit kwijt op dit adres frekiepeerd@gmail.com

    Gepubliceerd door Appie om 1:40 | Permanente link | Reacties (115)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Jammer Appie, ik zal je missen. Frekie hartelijk welkom hopelijk zullen we regelmatig een woordje met elkaar wisselen.

    BeantwoordenVerwijderen