Teller

maandag 3 december 2012

03122012

Moi luu, nije week, nije kansen!

16 opmerkingen:

  1. Goedemorgen, gezien de posting Roskam, is het een lange nacht geworden. Appie over al die prachtige kansen gesproken, de timing om die kansen te verzilveren is cruciaal.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mogguh lui!

    Nu het vrouwvolk het huis verlaten heeft daalt te veel stilte om nijn hooffie ;O Oudste veulen gaat een paar weken werken op het archief van een HRM afdeling. Uitzendwerk maar in haar beleving leuker dan op een call center. Ben benieuwd of dat woensdag ook nog zo is :?

    Zie er nu uit als een travestiet na een zware avond: soort doorgelopen, paars/roze oogschaduw. Jeukt als een gek, eigenlijk zou mevrouw Pé me moeten vastbinden want (zachtjes) krabben is wel een heel zware verleiding. Deze maar geen gesprekken met nieuwe zakelijke partners of werkgevers plannen.

    Vanmorgen voor mevoruw Pé de ramen van de auto even schoongemaakt, heerlijk in dat heldere weer.

    Lang genoeg gepraat in de kroeg, eens kijken of ik vandaag wat langer achter een monitor kan zitten.

    Mazzelmoj!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. geDAGte

    de grootste stap voorwaarst
    is vaak een stapje terug.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. verDENKink

      is een stap terug
      niet vaak de grootst mogelijke stap voorwaarts?

      Verwijderen
    2. veKRONKeld

      zaken omdraaien,
      verandert niets aan de inhoud,

      wel aan hoe je er naar kijkt.

      Verwijderen
    3. De oude wijsgeren wisten het al: 2 stappen is 1 stap terug. Helaas komen we dan weer uit bij de gevleugelde woorden van Johan Kruyf, alleen jammer dat hij zelf deze wijsheden niet toepast.

      Verwijderen
  4. goedenmorgen....

    werken.....even snel in peerd om het hoekje gluren....

    BeantwoordenVerwijderen
  5. goedemiddag.laat ik nu denken dat we via onze mobiele telefoon een proef alarm kregen. Gaan de sirenes toch weer loeien. Niks mis mee, in het dorp waar ik geboren ben ging zaterdags om 11'30 uur de torenklok luiden, zodat de mensen in het veld wisten: het is bijna 12'00 uur. Tijd voor een hapje en een drankje, en misschien ook nog wel een saffie of nieuw pruimtabak.
    Ja dat waren nog eens tijden!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Mijn telefoon is een beetje als ik: Past niet overal bij, eigengereid en heeft het niet altijd bij het verkeerde einde ;O NL-snert is kennelijk alleen voor kudde-phones......
    Dus als het alarm alleen nog digitaal afgaat hoor ik het niet en kan ik de wereld niet behoeden voor de ondergang. De andere bejaarden zonder android of ios kunnen het dan ook wel vergeten.

    Mazzelmoj maar weer!
    JP

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Het functioneerd alleen wanneer jje hier voor hebt aangemeld tom

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. mmm? Reactie weer eens niet doorgekomen, dus nog maar een keer: Ik heb me aangemeld maar helaas werd mijn Nokia E7-00 (vorige week) niet ondersteund :(

      JP

      Verwijderen
    2. Onze nokia's doen het ook niet, zelf heb ik een c-2 en mijn vrouwtje heeft een nokia 113....

      Verwijderen
  8. JP ik heb een Iphone die ook niet wordt ondersteund. Hoorde vanmiddag de mijnheer van de veiligheidsregio zeggen dat de overheid met Apple in gesprek om de Iphone geschikt te maken voor het meldsysteem. Dan wachten we daar maar even op. Ze moeten me maar even bellen wanneer Apple met een epje komt met signalering veiligheids regio Groningen, want het IOS aanpassen omdat 1 of andere hotemetoot uit Groningen een signaaltje wil uitsturen lijkt mij wat overdreven. TOM

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ongetwijfeld zijn er miljoenen in gestoken maar ja, apple is een niche speler en nokia, ach, da's bijna voorbij. Wat een zolen....

    Fijne avond!
    JP

    BeantwoordenVerwijderen