Teller

donderdag 23 januari 2014

23012014

Ook de lijst van Kritisch Menterwolde is bekend:

1. Matty Siersema, Zuidbroek
2. Markus Ploeger, Meeden
3. Wanda Heij-Simons, Muntendam
4. Thomas Mulder, Meeden
5. Patricia Kiwiet, Muntendam
6. Cor Huis, Muntendam
7. Maarten Keuning, Zuidbroek
8. Mariëlle de Rijke, Muntendam
9. Ruud Bloembergen, Noordbroek
10. Gerard Kuik, Noordbroek

Appie denkt: In een virtuele kroeg zal niemand van de kruk vallen wegens het nuttigen van teveel alcoholische drank, maar van verbazing zou best eens kunnen bij het zien van het briefje dat ik heb opgehangen achter de bar. Wellicht is de kroegbaas van het Golden Peerd soms moeilijk te volgen, maar de wegen van (sommige) politici zijn in mijn beleving ondoorgrondelijk!


9 opmerkingen:

  1. Goedemorgen,ik deel die verbazing Appie.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Goedemorgen.

    Uit het boekje: Oosterse wijsheden

    Oprechtheid is het begin en het einde van alle dingen. Tschung-yung

    Over moraal en wijsheid heeft ieder zo zijn eigen gedachten.
    De vis kijkt er van onderaf tegenaan, de vogel van bovenaf.

    Bron onbekend.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Goedemorgen,

    Verbazing.....ja....mooi uitgedrukt. Hoe geloofwaardig kom je over....

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Vraag, hoe vervallen ligt het centrum van Zuidbroek erbij???? Ik zie jullie al denken.....als ik mezelf die vraag stel, zou ik een wedervraag stellen "bist doe wel gout"? Jazeker wel, maar in het partijprogramma van een stel Kritische Menterwolmers mag ik dit lezen anno 2014. Heb me verder niet meer verdiept in hun programma, wellicht dat er nog wat "geknipt en geplakt" moet worden. Geloofwaardig komt het niet over, maar dat heb ik me al eerder afgevraagd vandaag.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Heel bijzonder.
    Had niet verwacht dat Markus zijn functies zoals dorpsraad/huis-voorzitter zou opgeven om in de gemeenteraad te gaan. Want dat is natuurlijk niet met elkaar te combineren.

    Verder lijkt de politiek in Menterwolde de komende jaren dus weer beheerst te gaan worden door namen die al vele jaren hier actief zijn of waren: Krijgsheld, Lanting, Bos, Velthuis, Ploeger, Siersema, Veenstra.

    Nu maar hopen dat we niet dezelfde sfeer terugkrijgen, want dat vond ik maar niks.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. 'middag..

    Ik zeg er maar helemaal niks over. Wie mij kent weet dat ik zelden zo veel zeg als ik geen woorden gebruik.

    Mazzelmoj :(

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Marc, zijn die functies al opgegeven? Had het idee dat MP ook al politiek bedreef op die posities tijdens het inspreken bij de gemeenteraad. Persoonlijk heb ik er geen moeite mee dat politici lang zitten of weer terugkomen, het gaat mij om de inhoud. Ben het met je eens dat het risico hier er inzit, dat het de sfeer niet ten goede komt. Dat zag je ook in Delfzijl. Las je rijtje, maar bij Bos ging geen lampje bij mij branden.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Het enigste wat ik kan zeggen is dat ik spijt heb wat ik de 18e had geschreven.......

    Iedereen roept wat en het ergste is dat zij hun jasje aantrekken en je hoort nooit iets terug.............

    BeantwoordenVerwijderen