Teller

zaterdag 1 augustus 2015

01082015

Het Golden Peerd is geopend.

5 opmerkingen:

  1. Goedemorgen, heerlijk zelfs de morgenzon geeft je weer nieuwe energie. Maak er een goede dag van, en als je WiFi op je camping hebt, laat dan eens wat van je horen. (een thuis blijver)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. geDAGte

    ook de zwartste zaterdagen kennen lichtpuntjes

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Goedemorgen zoals mijn gedachte gaat zal iedereen wel bezig zijn met zijn eigen vakantie of in mijn geval werkzaamheden :-).

    De voorkant van onze droompaleisje krijgt een heel andere vorm dan dat op de foto's te zien was:-), een kunststofplafond onder de carport waar ik de afgelopen week mee bezig was en een automatische cassette roldeur moet nog geplaatst worden....en een nieuwe schutting tussen beide garage's totaan de voorkant van onze carport wat ik straks ga ophalen bij de Gamma :-).aankomende Zaterdag 4 m3 zand voor het ophogen van de tegels zodat alles gelijk vloer's zal worden.....

    Dus m.a.w. te druk om overal mijn eigen mening over te gaan schrijven, want anders krijg ik op mijn brood dat ik straks 2 jaar bezig ben en ik had gezegd zoiets van 3 á 4 maandjes.......

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wim, we zitten niet op de camping, maar hebben wel beperkt WiFi beschikbaar. Na wat klussen in de nieuwe woning van onze dochter (in Leuven) kijken we nog wat rond in België. Het is hier goed toeven en beter weer dan in het hoge noorden ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wel WiFi...dus hier een berichtje vanuit Schaarsbergen! Nu prachtig! Nog een paar dagen, en dan zit het er weer op! Vandaag, de kinderen model gestaan voor de nieuwe brochure van Ooststappen groep, erg grappig...eerst een boze moeder, (ik) die zag dat een wat oudere man foto's van mijn grut en vriendjes aan het maken was...dus er direct op af...na overleg, legitimatie en zeurende Kids toestemming gegegevens...tja, is ook wel leuk natuurlijk, fijner had ik een andere volgorde gevonden...eerst vragen en dan foto's...of ben ik ouderwets?

    BeantwoordenVerwijderen