Teller

zaterdag 5 november 2011

05112011

Vond deze link van Jan wel aardig gisteren. Vooral de zin: "Het gemopper van Boerma en Hesp op Twitter werd door weblog Het Golden Peerd mooi op een rij gezet." Altijd leuk dat men in Veendam (Gert Brouwer) ook onze kroeg weet te vinden. Wat de discussie betreft tussen beide raadsleden, dat wil ik overigens niet als gemopper betitelen, maar geeft aan wat ik al tijden beweer. Twitter leent zich niet voor een goede inhoudelijke discussie want de bijdragen beperken zich tot 140 karakters en dat is echt te weinig. Dus voor een een goede discussie die ons verder brengt, moet men als voorheen, nog steeds in het Golden Peerd zijn! ;)

14 opmerkingen:

  1. Goedemorgen, met een brede glimlach de opening van deze morgen gelezen. Tja, de Broekhof, er is veel aan verbouwd, en of deze kosten er ook weer uitkomen? k'Zou haast zeggen maak er een luxe overnachtings mogelijkheid in voor de passanten van de haven en campers. S'morgens een ontbijtje en s'avonds een neut voor het slapen gaan.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Goedemorgen, geen enkele discussie wordt leuk als de deelnemers zich beperken tot aanvallen op de ander. Dan maakt de plek of het medium niet uit.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mogguh lui!
    Marc, van bed gedonderd?

    Werk weekendje voor de boeg: naast de tuin op grove wijze (mevrouw Pé is van de subtiele akties) mijn werkkamer bekabelen (nee, draadloos is nog niet beter!) en mijn laptop fysiek onder handen nemen. Enge gedachte maar het moet gebeuren, uitstellen heb ik al genoeg gedaan.

    En de rest van de tijd wat gedachten al reeds op papier en uit mijn vergrijsde cellen op ander papier zetten. Totdat het vrouwvolk komt, dan is het feest ;)

    Dus fijn weekend allemaal!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. zag een knooppunt achter in het veld staan no 20

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Zonnestraal, je weet mijn nieuwsgierigheid wel op te wekken. Wat bedoel je met knooppunt? En no 20?

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Onze BM op Twitter: "Om 7 uur mag ik 2e dag Dutch #supercross in #Zuidbroek openen. Gisteren prachtig. Vandaag nog groter spektakel. Eurohal. Be there!"

    BeantwoordenVerwijderen
  7. knooppunten nebben ze in alle provincies behalve Groningen Het zijn fietsroute,s.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Zonnestraal, dank je. Ik fiets zelden buiten de provincie, vandaar. Een druk knooppunt zal het niet zijn. Fiets wel eens over Poeltje naar Trips, maar kom zelden andere fietsers tegen. Wel de wind, die ik bijna altijd tegen heb. :(

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Provincie Groningen komt inderdaad achteraan met betrekking tot fietsknooppuntroutes en ook de fietsrouteplanner van de Fietsersbond, maar beide projecten lopen nu en moeten deze winter hun beslag krijgen.
    Bij beide zijn we als MenterAroute zijdelings bij betrokken (geweest).

    Het verschil tussen vaste routes, zoals in onze bekende MenterAgidsen staan bijvoorbeeld, en knooppuntfietsroutes is dat je bij deze laastste routes veel vrijer bent in het kiezen van je route. De route onderweg aanpassen (bijvoorbeeld vanwege het weer of de tijd) is mogelijk. Bij een groot aantal knooppunten staat een informatiebord waarop de knooppunten staan weergegeven.

    Je noteert dan gewoon een paar nieuwe nummers en kiest op die manier de gunstigste weg om te vervolgen.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Ik zag dat er aan de Daaleweg nu ook paaltjes staan van fietsroute.
    In Drenthe heb ik fietsknooppunten veel gezien. Goede bewegwijzering

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Zo, tijd voor Taggart op de Belg. Fijne avond en tot morgen1

    BeantwoordenVerwijderen
  12. JP, wij gaan ook naar Taggart kijken.
    Op twitter las ik dat er een motor in het publiek terecht is gekomen in de Eurohal, hopelijk niet ernstig.

    Voor straks welterusten.

    BeantwoordenVerwijderen