Teller

dinsdag 22 november 2011

22112011

Het Golden Peerd is geopend.

16 opmerkingen:

  1. Goedemorgen, zo te zien is het minder mistig dan gisteren. Maar u weet; prijs de dag niet eerder dan het avond is. Eerst even thee op drinken en dag gaan we weer.Ja, hoe groen is de groen thee? Ik las zondag een artikel van iemand die in een limonadefabriek kwam, Hij dacht daar daar ladingen vruchten als citroenen,aardbeien en kersen aan kwamen. Groot was zijn schrik dat de smaak uit het laboratorium kwam. De chemie had de smaak van deze vruchten nagemaakt.
    Deze man besloot om zelf een fabriekje te beginnen en daar natuurlijke producten te verwerken. Na jaren van buffelen is hem dat gelukt. Alleen niet voor een bodem prijs!
    (je verhalen worden steeds langer wim!)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Goedemorgen,

    Kleine wereld, de bouwvakkers hebben hun werkzaamheden weer oppgepakt zag ik net, ik heb het over de nieuwbouw van de supermarkt in Zuibroek, tegenover het nieuwe "dorpsplein". Ik mag hopen dat ze een goede zondagsrust hebben gehad.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. JK , hebben ze gisteren niet gewerkt dan...ook maandagrust?

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Anoniem, wie het ook maar mag zijn, ik doelde ergens anders op.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. JK, het was niet vertrouwd geweest om mij in de hoge kraan te hijsen zaterdagmiddag.:):)

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Moi Roskam,

    Ik was mitgoan in dat bakje.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. JK, dan was het niet alleen het oude wijf oplaten geweest in Zuidbroek. lachen!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Middag lui!

    Vol verwachting klopt mijn hart: komt onze oudste terug met een roze papiertje?! En de jongste met een heel bijzondere stageplaats?
    Spannende momenten in het leven van twee jonge meiden...

    Enfin, ik ga een ketting schoonmaken, even kou en vet in plaats van toetsenborden in een iets te koel vertrek. En vanaf 14:40 op de GSM/SMS wachten!

    Mazzelmoj!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Nee Roskam, dat klopt. Ik wou het niet aanhalen, maar nu kom je er zelf mee. Shit, ik was wel degene die het naar voren bracht zaterdag. Excuus, maar dat ik met je mee zou gaan betuigt toch wel mijn bewondering voor jou. Toch? En dat main ik ook nog.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. JK, ik vond het een geweldige grap en zo ad rem ook van jou.:):)

    BeantwoordenVerwijderen
  11. JP. ik zit vol verwachting op twitter uit te zien hoe het de dochters is vergaan, of ga je de uitslag hier bekend maken?

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Ik heur hom hier hoeln,kwaint t'ís bliedschoap of ........

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Helaas, zwarte dag voor Kim. Fouten gemaakt die ze nooit eerder gemaakt had en toen ze net thuis kwam hoorde dat de shoe-outlet met onmiddelijke ingang gesloten is. Er zijn betere dagen geweest ;(

    BeantwoordenVerwijderen
  14. JP, Dat doet pijn, maar het roze papiertje komt er nog wel en ze vindt zeer binnenkort ander werk wat ik je brom.
    Doe haar maar de groeten en sterkte.

    BeantwoordenVerwijderen