Teller

donderdag 17 november 2011

17112011

Waar hulp gevraagd wordt, daar zal ik die graag bieden als het in mijn vermogen ligt. Gisteren vroeg Sinus om hulp, omdat een link niet werkte die hij plaatste. Sinus graag gedaan, geen dank, want voor mij een makkelijke opening en een gratis optreden in het Golden Peerd van een Menterwolmer zanger is ook nooit weg. ;)



Hierbij een paar voorbeelden hoe je woorden vet kunt maken als reageerder en hoe je een link kunt plaatsen naar een website of een filmpje op YouTube die je onder de aandacht wilt brengen.

19 opmerkingen:

  1. Bedankt voor de plaatsing. Kun je mij ook nog vertellen hoe je het gedaan hebt, of zeur ik nu teveel

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Goedemorgen, mooi lied helaas heb ik niets met voetbal, en de enigste ex voetballer die ik ken is Piet Fransen, die na zijn voetbal carrière melkboer is geworden.Ik hoorde gisteren aan d stamtafel dat de 3 in 1 school van Muntendam een gebouw word met drie scholen er in. Of tewel al deze drie scholen huizen in 1 gebouw, maar blijven hun eigen karakters houden. Borrelpraat of is dit echt zo? Supercoop op de zondag open in Muntendam? Past wel in het beleid van de nieuwe coalitie, maar of je daar ook vrolijk van wordt?

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Goedemorgen, we werden vrolijk van het lied van Sinus. Aangename stem, mooie melodie en op de tekst heb ik ook niets aan te merken.:):)
    Voor Sinus hopen en vertrouwen we erop dat het lied bij zal dragen aan het succes voor de FC.

    Want alléén boze mensen zingen niet.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Laat ik nu denken dat zingen verbroedert, juist door het zingen verdwijnt de boosheid en maakt plaats voor openheid, en toegankelijkheid.
    Dus zingen als medicijn tegen boosheid.
    (ik zit weer op locatie vandaar anoniem) wim

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Plan is van HenkWindt CDa , nog niet met de scholen besproken.......

    en ja Supercoop gaat per 27 nov op de zondag open. Van mij hoeft het niet , maar ja


    dus Wim hier je antwoord......stond al in het dagblad van het NOOrden ergens deze week....

    BeantwoordenVerwijderen
  6. SuperCoop open op Zondag. Ideaal. Hopelijk straks ook weggelegd voor de nieuwe super in Zuidbroek.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Sinus, teveel vragen dat is een kunst in het Golden Peerd, dat kan bijna niet, maar een nog grotere kunst is om op die vragen een antwoord te geven. Zal een poging doen, kost even wat tijd.

    Gisteren maakte Frans al een link aan de bar naar jouw lied over FC Grunnen. Dat is mogelijk bij het reacties geven, maar insluiten zoals ik deed bij de opening is alleen voorbehouden aan de beheerder(s) van weblogs bij Blogspot.

    Ik kan hier geen voorbeelden geven in tekst hoe je een link kunt plaatsen of woorden/zinnen vet kunt maken, want dan werkt het en zie je niet hoe je het moet doen. Ik zal een stuk tekst maken en daarvan een screenshot nemen. Zal die plaatsen onder het filmpje, hoop dat het dan te lezen is. Zo niet, dan kan iedereen mij mailen diewil weten hoe het moet, en stuur ik de tekst.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wim, dit lied wordt gezongen bij de "volkszang" en daar doelde ik op vanochtend.

    Zingen is de lust van 't leven.
    't Is het kenmerk van 't gemoed
    Overal waar lied'ren klinken
    Wonen mensen gaaf en goed
    Daarom zingt met welgevallen
    't Lied, dat u "de volkszang" biedt
    Zingt alleen, of met z'n allen
    Slechts de bozen zingen niet

    Wie zal ooit het lied vergeten
    Dat hem zijner moeder zong?
    Wie de stemme der geliefde
    Die hem in 't harte drong?
    't Lied herdenkt een groots verleden
    't Is van vlijt en strijd een tolk
    Wijst de toekomst, draagt het heden
    't Is de ziel van gans het volk!

    Zingen zullen wij en zingen
    Daar het kruim en kracht ons geeft
    Dat het dreunt in alle kringen
    Holland zingt, wijl Holland leeft!
    en zo willen wij betonen
    Wat men huldigt in het lied
    Dat hier brave mensen wonen
    Want de bozen zingen niet!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Mogge,

    Appie, wat is je e-mail. Ik wil je ook iets toesturen, geen gezang (laat ik aan anderen over).

    Sinus, mooi doan!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Goedesmiddags deze middag. Wie heeft zijn of haar watten in mijn hoofd laten zitten?!

    JK: volgens mij kun je appie bereiken via goldenpeerd at gmail.com (zonder spaties rond de at maar dat snapte je waarschijnlijk zelf ook wel...)

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Goede Middag:

    Ontwaakt, verworpenen der aarde!
    Ontwaakt, verdoemde in hongers sfeer!
    Reedlijk willen stroomt over de aarde
    En die stroom rijst al meer en meer.
    Sterft, gij oude vormen en gedachten!
    Slaafgeboornen,ontwaakt,ontwaakt!
    De wereld steunt op nieuwe krachten,
    Begeerte heeft ons aangeraakt!



    Makkers, ten laatste male,
    Tot den strijd ons geschaard,
    en d’Internationale
    Zal morgen heersen op aard.



    De staat verdrukt, de wet is logen,
    De rijkaard leeft zelfzuchtig voort;
    Tot ‘t merg en been wordt d’ arme uitgezogen
    En zijn recht is een ijdel woord
    Wij zijn het moe naar andrer wil te leven;
    Broeders hoort hoe gelijkheid spreekt:
    Geen recht, waar plicht is opgeheven,
    Geen plicht, leert zij, waar recht ontbreekt.


    De heerschers door duivelse listen
    Bedwelmen ons met bloedigen damp.
    Broeders, strijdt niet meer voor andrer twisten,
    Breekt de rijen! Hier is uw kamp!
    Gij die ons tot helden wilt maken,
    O, barbaren, denkt wat ge doet;
    Wij hebben waap’nen hen te raken,
    Die dorstig schijnen naar ons bloed.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. JP, hartelijk dank. Het is gelukt Appie een berichtje te sturen. Althans mijn pc gaf geen melding dat hij het berichtje niet heeft kunnen verzenden om reden het een ongeldig e-mail adres zou zijn.
    Nu alleen nog heel benieuwd of Appiemans er iets mee doet. We zullen zien.......

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Appie, volgens mij kun je die "kleiner dan" en "groter dan" tekens vervangen door ampersand lt en ampersand gt als je ze wilt weergeven zonder dat de browser ze gaat interpreteren als begin en eind van een tag. Even proberen:

    &lta href="http://www.w3schools.com/html/html_entities.asp"&gt HTML Entities &lt/a&gt

    wordt dan

    HTML Entities

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Zo niet dus. Misschien zijn die puntkomma's van belang:

    <a href="http://www.w3schools.com/html/html_entities.asp"> HTML Entities </a>

    BeantwoordenVerwijderen
  15. die Sterncracker vergruist al aardig wat kluiten. Valt me niet tegen.

    Het gebruiken van codering is weer anders dan die ik standaard gebruik bij fora en internet pagina's. Zal wel met gebruikte standaard te maken hebben.

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Arnold,

    Elk forum of blog wil voorkomen dat reageerders hinderlijke of schadelijke html code uploaden die argeloze bezoekers dan weer downloaden.

    Blogspot laat 3 commando's toe. <b, <i en < href=

    Wordpress en Typepad laten helemaal geen html toe, maar veranderen een zin die begint met http in een aanklikbare link.

    Dat laatste lijkt erg prettig voor de reageerder, maar kan voor de lezer vervelend uitpakken als de link heel erg lang is, of juist nietszeggend kort. Dan is het leuk dat je een woord of zinnetje op die link kunt zetten.

    BeantwoordenVerwijderen