Teller

zaterdag 14 april 2012

14042012

Goedemorgen.

23 opmerkingen:

  1. Goedenmorgen, zo eerst weer effe bij gekomen van al deze informatie wat ik deze week heb binnen gekregen.
    De afgelopen week zag er behoorlijk druk uit, eerst twee halvedagen vrijwillig bij novatec indienst geweest, gisteren Wswadviesraad noordelijke platform Wwnv en vandaag effe naar Utrecht naar de landelijke vereniging voor de dierenambulance's.
    Als ik een beetje geluk heb zal ik begin volgende week een briefje gaan schrijven naar Emiel Roemer.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Goedemorgen, vandaag van 10 tot 13 uur planten-ruil moment op het Dorpsplein Zuidbroek.
    De ZET wordt ingezet als ruilmiddel.
    Wens jullie een fijne zonnige dag toe.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Goedemorgen, Roskam wat betekend ZET? Je hebt met zoveel afkortingen te maken, dat je door de bomen het bos niet meer ziet.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wim, in Tussen Klappen is te lezen wat ZET betekent, ik sta op tijd anders zou ik het voor je opzoeken, maar volgens mij is het een munt die als ruilmiddel ingezet kan worden bij activiteiten door de dorpsraad georganiseerd.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ab,
    de tijden veranderen...
    als je in je meelbox kijkt...
    denk ik.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. SiKo, helaas de tijden veranderen niet. Had dat al eens op Amsterdam GMT gezet, zag in jouw screenshot Berlin GMT staan, daar opgezet, dacht dat het dan misschien wel werkte. Niet dus. :(

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. grappig Ab,
      het werkt dus wel voor de beheerder...,
      maar blijkbaar niet voor de gasten.
      We zoeken verder.

      Verwijderen
    2. SiKo, onder grappig versta ik iets anders. :(
      Mooi dat je verder zoekt, doe dat een hele tijd, maar zonder resultaat.

      Verwijderen
  7. Wim, de ZET is een initiatief van Dorpsraad Zuidbroek, die in haar logo een grote ZET, van Zuidbroek dus, heeft staan. Geen afkorting, maar gewoon een Z.

    Tenminste, zo begreep ik het, want ik heb er niets mee van doen.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ooh ik had zitten denken het is een afkorting van iets als Zuidbroekster Eenheids Tarief

      Verwijderen
  8. Dit vond ik toch wel een beetje bijzonder: kraai loopt met een ei in de bek naar een molshoop,drukt hem in de hoop, strijkt er met zijn snavel zand over en loopt weer weg.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Zonnestraal, weet je zeker dat het een ei was en geen steen? Een ei zou de kraai zeker kapot maken om op te eten. Een steen kan hij de snavel mee willen schoon maken misschien?

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Ik dacht wel dat het een ei was . toen hij weg was gelopen maakte hij later zijn snavel schoon.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Zonnestraal, wat een mooi verhaal!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Mooi marktplein in Zuidbroek. Zal mij benieuwen welke naam het krijgt. Iemand mag voor mij wel de naam Supermarktplein in de bus deponeren. Ondertekenen met Appie van het Golden Peerd. Zelf ben ik verhinderd helaas en heb er niet eerder aan gedacht.:(

    Is toch een super plein. Of niet? Marktplein of Dorpsplein vond men niet goed. Te kort misschien? Maak er dan Supermarktplein, heeft een dubbele betekenis, zeker voor de Zuidbroeksters.

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Zijn naar de molshoop gelopen en gekeken of we het ei konden vinden .Het was een kippenei.Hij was half opgevreten.De dooier was nog intact. Nog foto gemaakt maar weet niet hoe ik die moet plaatsen.

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Appie,jammer, maar toen ik voor je wilde stemmen was de bus al verdwenen bij Coop.:)

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Zonnestraal, niemand van de klanten kan foto's plaatsen, maar als je ze stuurt naar het Peerd, dan kan ik ze wel plaatsen.

    Roskam, loop ik ook niet het risico met de wethouder het bordje te moeten onthullen. :)

    BeantwoordenVerwijderen
  16. toch eigenlijk wel jammer Appie, want had graag willen weten wie de kroegbaas is.......

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Vanavond een mooie toneelvoorstelling van Jong Toverroos gezien in de Broeckhof. Een groep enthousiaste jonge mensen die mijn hart sneller deden slaan. Complimenten aan allen die dit mogelijk hebben gemaakt.

    Welterusten

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Ik volg Roskam, ga ook naar bed. Welterusten.

    BeantwoordenVerwijderen