Teller

donderdag 19 april 2012

19042012

Gisteren was de tweet van de dag in het DvhN eentje van de waard van dit etablissement. Ik wilde de foto van SiKo, die van de onderschijnende zon, onder de aandacht brengen van een groter publiek. Dus stuurde ik deze tweet de wijde wereld in: De zon gaat overal op, ook weer onder. Maar ook zo mooi als in Menterwolde? bit.ly/HPduJd #Zonsondergang #Zuidbroek #Noordbroek

De krant nam de tweet over, maar niet de link naar de foto waar het mij om te doen was. Hierdoor verloor de tweet toch een beetje van de boodschap. Voor de klanten van het Golden Peerd die wel de foto zagen, maar niet de tweet in het DvhN, plaats ik deze met plezier. Het Golden Peerd kun je niet missen, geen dag! ;)

9 opmerkingen:

  1. Goedemorgen, altijd mooi dat je trots ben op de plaats waar je woont.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Stond vanmorgen in de krant dat we te weinig zoet water hebben in NL. Ik dacht dat de voorraad de laatste maanden al behoorlijk aangevuld was.
    Zeker ook nu het Markerwaard afgeserveerd is, tel daarbij al die plassen die er gekomen zijn voor landbouwgronden, dan mogen we ons toch geen zorgen over dit artikel te maken.Of te wel loos alarm?

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Goedemiddag. Stil in de kroeg, maar dat was jullie vast ook al opgevallen.
    Fijne dag allen.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Roskam, klopt, maar laat dat jou er niet van weerhouden om wat "kietelende" teksten hier aan de bar uit te spreken. Van praat, komt praat. :)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Goedemiddag,

    Eventjes naar huis voor een hap en een slok, hier om de hoek kijken. Lekker rustig, ga gewoon weer door met waar ik de hele dag al mee bezig ben. Foto's maken van gebouwen die binnenkort verbouwd moeten worden.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Goedenmiddag...

    appie wordt nog 'bekend' :-)
    in menterwolde is ie al niet weg te denken, heb je het bezoekers (gluurders) aantal ook zien stijgen ap?

    ik weet ook nog wel een gebouw, jk....maar zo bedoel je dat wrsch niet ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Fijn die stilte hier!
    Wens allen een fijne avond!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. "kietelende" teksten Appie???????? Klinkt spannend, maar of ik daar de juiste persoon voor ben om te plaatsen dat betwijfel ik.:):):)

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ik heb niets kunnen bedenken en nu is het bedtijd voor mij.

    Welterusten allen.

    BeantwoordenVerwijderen