Teller

maandag 18 juni 2012

18062012

Hoor ik daar iemand vragen of ik een kater heb? Kan daar in alle eerlijkheid ontkennend op antwoorden, want Boris is weliswaar van hetzelfde geslacht, maar hij blaft, en wel het hardst tegen poezebeesten aan de andere kant van het raam. Verheug mij op de nieuwe week, die ik eens met een andere taktiek begin, maar waarschijnlijk wel met dezelfde opstelling van de klanten aan de toog. Ben in een vrijgevige bui, dus vandaag is de Oranjebitter voor rekening Golden Peerd, onder één voorwaarde: "Ik wil het er niet meer over hebben."

9 opmerkingen:

  1. Goedennacht, ik zeg niets Appie.....yep Simba is van hetzelfde geslacht als ik alleen hoor ik hem hier ronken en de poes? ligt bijna naast hem te slapen, maar ohwee als ik hun straks wakker maak....gaat Lucky Lady als een gek tekeer met haar blazen en onze Simba die staart haar aan en zegt dan woef en weg is onze poes......


    Chris een echte rooie.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Goedemorgen, je hebt winnaars en verliezers, dat zit ingebakken in het leven.Vandaag ben je winnaar en morgen de verliezer,dan heeft vrouwe Fortunia je in de steek gelaten.. Hopelijk is het weer vandaag wel stabieler.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Goedemorgen. Appie, oranjebitter op de vroege morgen, nee, dank je wel. Ook niet later op de dag trouwens, geef het maar aan een liefhebber.

    Het onderlijf van de jonge specht is nog oranje, zal later pas rood worden denk ik. Wie heeft verstand van vogels hier in de kroeg?

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Mogguh lui.

    We hadden twee poezen, een is er nog over. Wel gesteriliseerd, dus geen nesten.

    Oranje kater? Nee hoor, het is maar een spelletje ;)

    Wens ieder een mooie dag toe, met liefde, succes en gezondheid, samengevat in het begrip "geluk".

    Gisteren was het trouwens erg druk in de heemtuin waar een russische theeceremonie gecombineerd werd met een "literaire voorstelling". Zelf niet gezien, er moest wat overlegd worden. Dus ook geen "high tea". Ik heb nog nooit gemerkt dat er zo veel auto's in de bermen moesten parkeren, ik denk dat de heemtuin er ook wel blij mee was.

    Mazzelmoj maar weer!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Man man man, dat gaat wat worden die #TdF:

    -- rtv noord --
    Bauke Mollema is door de leiding van de Rabobankploeg, samen met Robert Gesink, aangewezen als kopman in de Tour de France.

    Het is voor het eerst dat Mollema deze functie krijgt toebedeeld.

    De Groninger werd afgelopen week 33ste in de Ronde van Zwitserland.
    ----

    JP

    BeantwoordenVerwijderen
  6. JP, dus onze hoop op sportief oranje succes is nu gevestigd op het wielrennen? Als dat mislukt, dan hebben we altijd Ranomi Kromowidjojo uit Sauwerd nog met de Olympische Spelen. :)

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Appie, het zal me oranje worst wezen...

    Fijne avond allen (!)

    JP

    BeantwoordenVerwijderen