Teller

zondag 24 juni 2012

24062012

De foto is genomen vanaf het fietspad tussen Muntendam en Veendam. Op de achtergrond de bebouwing aan de Middenweg.



Ter herinnering de tekst van vorige week Zondag, waar nog weinig gevolg aan is gegeven:

De komende tijd zal er op de Zondag geen fotoquiz zijn in het Golden Peerd. In de zomer, zeker bij mooi weer, zal de animo ook dalen bij de klanten van dit etablissement. Ook niet geheel onbelangrijk, hetzelfde geldt voor de uitbater van dit virtuele café. Foto's kan men blijven sturen, graag zelfs, van mooie plekken in Menterwolde of bijzondere gebeurtenissen, zodat op de Zondag hier toch een foto geplaatst kan worden gedurende de zomer, maar dan zonder het gele vlak. Juist plaatsen die niet van de openbare weg kunnen worden gezien lenen zich voor het "zomerproject" van het Golden Peerd. Mocht de animo groot zijn dan kunnen meer foto's worden geplaatst op de Zondag. Graag vermelden wat het object is wat op de foto staat. Ben benieuwd wat het op gaat leveren.

25 opmerkingen:

  1. Goedemorgen, de dag begint grijs, hopelijk blijft het droog, zodat de markt aan het Winschoterdiep een goed verloop mag hebben.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heeft iemand enig idee hoe de stand van zaken is aan het Winschoterdiep?

    BeantwoordenVerwijderen
  3. @ Roskam, je bedoelt de waterhoogte? ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Goedemorgen. Troosteloos weer.

    Ik zal het wel gemist hebben, is de b(r)aderie op een andere locatie dit jaar? Normaal kan ik mijn eigen voordeur bijna niet meer uit op de zondag die de feestweek afsluit.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Helaas geen braderie op het Winschoterdiep. k'Zag de marktkooplui vanmorgen om 8'00 uur al bedenkelijk kijken, en ze wachten nog even met uitpakken.
    Helaas, de wolken boven Zuidbroek hadden meer haast en lieten hun last vallen. Jammer het had zo mooi kunnen zijn.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. John, aan het Winschoterdiep is toch niet in het Winschoterdiep.:) Dat de braderie verplaatst is zal denk ik te maken hebben met de afsluiting van de Pijpstraat, hoe het precies zit weet ik ook niet.
    Op het Dorpsplein zouden Die Twee optreden.
    Vanmiddag wilde ik naar de Freylemaborg waar Janneke Brinkman haar serviezen toont, maar lig nu rillerig onder een deken op de bank met hoofdpijn en buikpijn.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Beterschap Roskam, heb ook 2 dagen met hetzelfde onder de wol gelegen.

      Verwijderen
  7. Hoor net dat de braderie niet door gaat.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Jammer dat de regen voor jullie in duigen gooit betreft de braderie, maar goed als je voorsteld dat het door kon gaan bij b.v. v/d Valk ? Misschien kunnen jullie dit in de toekomst bij een overdekte lokatie voorstellen.
    Dit zijn mijn gedachten, ik zie overal licht in afgelopen Vrijdag lekker effe met kid's weg naar een huisje op de veluwe jammer dat het regent maar in ons huisje kun je toch ook lekker vermaken toch v.b. risk en zo kan iedereen wel iets verzinnen toch?

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Margreet geeft de tip de braderie in de feesttent te houden bij slecht weer.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Moj...
    Ik heb nog drie zakken dameskleren en schoenen liggen, vnl pumps.
    Welk goed doel kan ik middels wie blij maken?

    Ros, beterschap!

    JP

    BeantwoordenVerwijderen
  11. JP, de zakken kun je hier wel kwijt.

    Jan, CPL en JP, bedankt voor jullie beterschap wens.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. OK, ik brom morgen wel even langs. Dinsdag komt de nieuwe uitlaat aan Dus je hoort me wel aankomen ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  13. goedenavond....

    ik kwam er ook heel laat achter dat de markt aan het winschoterdiep zou zijn (via een verstuurd mailtje of er aan gedacht was dat de pijpstraat dicht is...)
    volgens mij heeft het vorige week ook in de tussenklappen gestaan.
    om 10:00 uur troosteloos en leeg uitzicht op w'diep, om 11:30 een standhoudster die ons vroeg waar de markt was(?), deze was blijkbaar ook niet geinformeerd, kwam later bij ons terug dat er verderop in de spoorstraat een kartonnenbord stond met opschrift dat de markt niet door zou gaan....

    ik vind het alternatief van margreet om het dan te verplaatsten naar de feesttent een hele goeie, die weten veel mensen wel te vinden tijdens de feestweek.

    zie net al een kermisatractie langsrijden ingepakt op de vrachtauto, die hebben vandaag ook niet zo'n goeie dag denk ik. was de markt in de tent geweest was het voor hun ook beter geweest.

    ik denk dat de feesttent op zondagmiddag ook niet gebruikt wordt, alleen de ochtend een avond, organisatorisch wel even poot-aan om het voor de avond weer toonbaar te hebben...maar moet lukken...

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Er geen marktkooplieden geweest. Alles door de marktmeester dhr. Nobbe afgezegd.
    Ook Duo die 2 die aan het Winschoterdiep tegenover de ingang naar de CBS en Boslaan zouden spelen zijn wel in de tent geweest, maar zijn door het bestuur van de V.v.V. naar huis gezonden. Jammer, maar waar.

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Dank je John, het gaat gelukkig de goed kant weer op.

    BeantwoordenVerwijderen