Teller

vrijdag 9 mei 2014

09052014

Iedere keer als ik richting Groningen rij over de A7, dan valt mijn oog op het bord bij Van der Valk met de afbeelding van het SMC. Ik hoor er niets meer over. Begin mij af te vragen of het er wel komt. Hoe staat het huidige college daarin? De SP was immers tegenstander van het project, maakt nu deel uit van het college. Is er iemand die het weet, deel het hier aan de bar, want de uitbater van dit etablissement is vast niet de enige die benieuwd is hoe het ervoor staat.

8 opmerkingen:

  1. Goedemorgen, ik ben er behoorlijk pessimistisch over Appie. Zoals hier ook al eerder in dit forum werd vermeld, zijn het personen met een achtergrond. Steeds weer duiken er namen op, die gebakken lucht verkopen. Kortom, je wordt aan het lijntje gehouden en de plannen verdwijnen geruisloos in de prullenbak.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Is er nu niemand die weet van het SMC? Er komen hier toch ook politici. :(

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Vakantietijd Appie, was zondagmorgen in de kerk ook duidelijk merkbaar.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Het enige wat ik van het SMC weet is dat de bou w in strijd is met de plannen van de provincie, er staat namelijk een hogesneldheidslijn gepland in het betreffende gebied. Ik ben het vaak niet eens met dhr Moorloag maar in dit geval vind ik het niet zo'n grote ramp.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. VB, kan het jouw goedkeuring dragen als iets op oneigenlijke gronden wordt afgewezen? Die lijn, dat maken wij niet meer mee. Maar ik begrijp dat ook raadsleden niet meer weten. Toch apart dat het bord al voor de tweede keer is geplaatst.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Appie Waarom oneigenlijke gronden? Ik ben het met je eens dat het een drog reden is. Maar als je het puur volgens de letter der wet bekijkt heeft dhr Moorlag het gelijk aan zijn kant.

    BeantwoordenVerwijderen