Teller

zaterdag 10 januari 2015

10012015

PvhN eist het vertrek van Minister Kamp zag ik op Twitter, dit naar aanleiding van een rapport van de Onderzoeksraad voor de Veiligheid dat er aan zit te komen. Als de Partij van het Noorden echt iets met Groningen zou hebben, dan kon men beter maatregelen eisen voor het Noorden en Groningen in het bijzonder, is mijn mening. Wat schieten wij er mee op om een Minister naar huis te sturen die als een van de weinigen van het kabinet, hier de laatste tijd met enige regelmaat is geweest? Het Noorden heeft niets aan een vleugellam kabinet op dit moment, maar als je aan verkiezingskoorts lijdt, dan zie je dat natuurlijk niet zo helder. Dat snap ik wel, maar neem dan een asperientje en kruip een paar dagen onder de wol. Een andere mening, steek maar van wal waarde klanten van het Golden Peerd. Ik luister!

11 opmerkingen:

  1. Goedemorgen, het is mosterd na de maaltijd. Ze hadden in actie moeten komen toen de clusters gebouwd werden. Zoveel en zo dicht bij elkaar gezet dat het wel voor problemen moest zorgen. Als de mensen van Dirk Verstoep nog eens hun boekje over dit wanbeleid zouden open doen, dan zitten we met rode oortjes te lezen. En de NAM, die bleef bij hun mening dat het gas uit een soort gasbeton kwam. Volgens hun was er niets aan de hand, volkomen veilig. Daar komt bij dat in de 60 tige jaren bijna alles mogelijk was, er werden risico's genomen die we nu niet zouden nemen. Helaas moeten we nu op de blaren zitten.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Goedemorgen, tja oordeel niet te snel.......als het aan mij ligt heb ik liever dat zij vandaag vertrekken als morgen.

    Maar goed wat er gezegd is over Kamp ligt natuurlijk niet alleen aan dit persoon.

    Zoals ik eerder had aangeven dat het een ramp kabinet is voor de burgers......."bruggen slaan? dit doen zij zonder de bodem te gaan onderzoeken".

    Maar goed wat voor kabinet krijgen wij anders......

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Tja, wat voor kabinet we terug krijgen? Graaiers en krijsers vrees ik. Met een beetje pech hebben PVV en de Dievenbende van Krol een meerderheid. Eigen belang en/of eigen volk eerst.
    Hebben wat we hebben en niets delen: Ieder voor zich. Want wij hebben NL opgebouwd!
    Maar dan wel voorbijgaand aan het feit dat de welvaart, de pré-vut en WAO regelingen betaald werden vanuit de aardgasbaten. Heeft iemand Krol al gehoord over Wiedergutmachung? Dat pensioenen met 5% omlaag moeten om Groningen te compenseren? Daggutniet...
    Dat probleem lossen we niet op: Dat schuiven we gewoon naar de toekomst door. Werkt al sinds de jaren '70 zo.

    En zolang "wij" niet gaan kiezen en delen, verantwoordelijkheden nemen en pijnlijk besluiten accepteren en uitvoeren, zolang wordt het niets. Zullen de Kalashnikovs nooit zwijgen :(

    Mazzels ende moj...

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Zo heeft een ieder zijn eigen mening...ik denk ook niet dat het er beter van wordt als het kabinet opstapt. Dit kabinet is waar de mensen zelf voor gestemd hebben en ze zijn op zich goed bezig met het uit de crisis halen van Nederland. VVD en PvdA moeten allebei iets toegeven en tja, dat is voor de achterban, behoorlijk slikken, maar wel van twee kanten! Wat betreft de aardbevingen, tja, verdient geen schoonheidsprijs! En wij hebben sinds een tijdje een werkgroep in de Provincie, om alles te bespreken, om te praten en door te geven aan onze Tweede Kamerleden. De groningers uit onze provincie zijn hier meestal zelf bij aanwezig! De lijnen zijn kort bij ons, en dat is dan weer een goede bijkomstigheid van lid zijn van een landelijke partij! Ik ben blij, dat wij goede contacten hebben en daar kunnen we ook veel mee bespreken en mailen enz. We doen nog steeds ons best mbt de windmolens, de aardbevingen enz.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Tja Anja het ligt eraan hoe dat je het bekijkt toch?

      Persoonlijk zie ik het op een tenminste zo denk ikop een normale manier.....


      Er is genoeg voor iedereen

      Verwijderen
    2. En lees vooral de eerste kleine filmpje.......

      Verwijderen
  5. Wat mij betreft mag dit kabinet gister al naar huis... Afbraak van de sociale zekerheid, gezondheid, en onderwijs, en wat volgt er......?

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hoi Vincent, ik had niet anders verwacht! Maar denk je nu echt dat er dan van alles gaat veranderen? Ik geloof er niets van...maar dat is persoonlijk! Zoals het ging, kon het ook niet doorgaan....en dan worden er keuzes gemaakt. Keuzes die veel mensen raken, maar we zullen zien! Denk je nu echt, dat andere partijen buiten hard overal tegen aan schoppen het beter doen? Ik niet.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ik denk van wel, slechter als nu kan bijna niet. Dus welke partijen ook, verbetering is het sowieso

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ik denk niettemin dat het enige signaal dat wij Groningers nu kunnen afgeven is om massaal op de Partij van het Noorden te stemmen tijdens de provinciale verkiezingen. Ik ga dat in elk geval doen, los van het feit of ik het nu helemaal eens ben met hun programma of niet. Want ik weet: de landelijke politieke partijen zijn zeer gevoelig voor stemverlies. Kan het niet linksom dan maar rechtsom.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Dat kan, ieder zijn keus, ik betwijfel of je het daarmee beter maakt...waarom? De banden naar de Tweede kamer heb je dan niet..je mist de info die daar dan weg komt aangezien die lijnen bij de landelijke partijen er wel is..het is maar wat je wil! Vanuit onze partij weet ik dat er flink actie wordt ondernomen mbt bv het rapport van de NAM....we wachten het allen af!

    BeantwoordenVerwijderen