Teller

woensdag 28 september 2011

28092011


Vermist!

Sinds vrijdag 23 september 2011 is ons lieve poesje Senna vermist.
Wie heeft haar gezien of gevonden?

Senna is een poes van 2,5 jaar jong en gesteriliseerd.
Ze is een Europese korthaar / tijger.
Senna hoort thuis in de Meulenhörn, maar gaat graag op ontdekking door de wijk.
Kenmerken:
- klein en fijn kopje
- haar ‘befje’ is iets lichter van kleur
- Ze draagt geen halsbandje, maar heeft een chip. Hierin zit een transpondernummer waarmee ze kan worden geïdentificeerd.

Senna is zeer nieuwsgierig. Inmiddels weten wij dat ze ook regelmatig bij mensen in de garage zit, dus wellicht dat iemand haar per ongeluk heeft opgesloten.
Daarnaast loopt ze regelmatig aan de waterkant….
Ze zal zich niet snel door vreemden laten optillen, en is niet gewend aan kinderen.

Mocht u haar gevonden hebben neemt u dan alstublieft contact met ons op, of bel bijvoorbeeld de dierenambulance.

Ze wordt door ons erg gemist!

Sandra en Erik

14 opmerkingen:

  1. goedemorgen, altijd een naar gevoel als je niet weet waar je huisdier is. De vijver van Kasper K. en de sloot achter de huizen van het Winschoterdiep zijn favoriete plekken voor de katten. Maar daar zal al wel gekeken zijn. Hopelijk komt hij weer onbeschadigd thuis.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Via Twitter deze reactie van Lammers

    @AppiePeerd Probeer een reactie op de site te plaatsen, lukt niet. Gister rond half 1 liep hier zo'n poes op de dijk WAScholtenweg88=Notaris

    Wat betreft het niet kunnen plaatsen van een reactie het volgende: Gewoon profiel selecteren, dan naam invullen. Klikken op doorgaan, dan de reactie invullenen klikkenop plaatsen. Soms moet je meerdere malen klikken op plaatsen, maar dan lukt het wel.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ga vanmiddag maar weer een rondje door Zuidbroek doen.
    Het is zeker de moeite om nog even extra goed te kijken bij de WAScholtenweg.
    Bedankt!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik neem aan dat je dan de andere kant van het Winschoterdiep bedoelt of niet?

    BeantwoordenVerwijderen
  5. De noordkant van het Winschoterdiep Sandra.
    Als we 1 van onze katten kwijt zijn dat zitten ze meestal aan de achterkant van de huizen langs het Winschoterdiep bij de sloot of bij de vijver van Krans.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Middag lui! Is er al iemand van jullie actief op google+ Ik vind de hangout wel een aardige toevoeging.

    Auto voor de pré-APK weggebracht; wordt een heftige rekening maar naar ik begrijp is 1.000 euro voor een stevige beurt voor veel auto's vrij normaal. Niet voor mijn kleine blauwe tank :( Vrijdag hoor ik wat de schade is, ik blijf hopen..
    Maar goed, dan kan ik ook wel weer de volgende ton onder de wielen laten wegdraaien.

    APPIE, heb je al enige informatie over het terugzetten en het archief gekregen?
    alten lijkt niet meer te bestaan...
    Daarom nu maar een eigen wordpress installatie gedaan. Binnenkort meer!

    Fijne avond verder!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. JP, geen informatie gekregen, ook niet over het archief, niet meer dan dat het goed zal komen. Daar hopen we dan maar op, wachten kost geen energie, maar vergt wel een hoop geduld. :(

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Bovenstaande reactie verscheen niet toen ik op plaatsen klikte, maar verdween. Dat had ik nog niet eerder, anderen wel kreeg ik via mail en twitter te horen. Dus opnieuw getikt, toen gekopieerd, maar mislukte tot drie keer tot in explorer. Opera geopend en ziedaar, het stond er in één keer. Dit verhoogd de feestvreugde niet van een bezoek aan het Peerd. Mijn excuses, kan er wel neits aan doen, maar toch mijn excuses.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Goedenavond.

    Iedereen bedankt voor de felicitaties gisteren. Het bedankje van gisteren is niet aangekomen en ook die van net is spoorloos. Hopelijk is drie keer scheepsrecht (ik kopieer het voor de zekerheid zodat opnieuw plaatsen gemakkelijker is).

    Een halve eeuw vond ik wel een mooie gelegenheid om Margreet een paar dagen mee te nemen naar het buitenland, dus we zijn voor het eerst naar Berlijn geweest. Boeiende en toegankelijke stad, maar internetten viel er tegen; na een paar tweets en één of twee keer hier naar binnen gluren zat ik aan mijn datalimiet...

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Via Internet Explorer ging het een keer of zes mis. Met Google Chrome ging in één keer goed. Vreemd. En erg drempelverhogend ook.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Jan, zit je in Berlin en dan nog in het Peerd willen zitten. Dat zijn de echte stamgasten. :)

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Jan, klopt, ook bij mij met Chrome in één keer bovenstaande reactie geplaatst.

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Appie, ik ben altijd bang dat jullie achter mijn rug over me kletsen, dan moet je wat.
    Alleen de eerste dag lukte het, daarna niet of nauwelijks.

    Welterusten.

    BeantwoordenVerwijderen