Teller

zondag 4 november 2012

04112012

Arnold had het goed: De Oosterweg in Muntendam.

29 opmerkingen:

  1. Wel buitengewoon Intel-ligente verschrijvingen. Zullen wel bedoeld zijn om ons op een dwaalspoor te brengen. Aan de strepen op de weg te zien Zuiderstraat-Uiterburen. Aan de Zuiderstraat is meestal het trottoir oost en aan de Uiterburen het trottoir west. Ergens in de hoek van SiKo en Willem, dus van Garsten tot Klingenweg. Ik gok op het BAM terrein tegenover Willem in noordelijke richting.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Goedemorgen,

    Foto....geen idee, het lijkt wel of het is genomen vanaf een parkeerplaats.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Goedemorgen, bij het ontwaken dacht ik dat het dinsdag was. Gelukkig Appie helpt mij uit de droom, het is de eerste dag van de week. Totaal anders is het met de foto, ik vind geen aanknopingspunten

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Frans, de verschrijvingen zijn geen hint, noch een dwaalspoor, na het plaatsen van de foto zag ik de fouten. Dit was de makkelijkste en snelste manier om te herstellen, het. was al laat, wilde vlug naar bed. Tot nabij de klok van elf.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. dacht aan oosterweg ,waar wij ons grofvuil heen kunnen brengen muntendam

      Verwijderen
  5. Oosterweg, bij het infobord. fotograaf keek naar westen. rechts van foto ligt het brengstation.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Mogguh lui, volgens mij is het in de buurt :)
    Fijne dag!
    JP

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Arnold, gefeliciteerd, het is inderdaad de Oosterweg in Muntendam ter hoogte van het brengstation.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Goedemorgen. Arnold gefeliciteerd.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. dank je. plek kwam me heel bekend voor(ook zowat om de hoek hier)

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Arnold, van harte gefeliciteerd. Zag dat F. Kor het ook goed had, knap hoor ik kon er niets van maken.
    Fijne zondag verder.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. goedenmiddag.....

    arnold gefeliciteerd!
    mijn eerste ingeving was noordbroek, dorp uit richting siddeburen...nee dus

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Roskam, klopt, maar de eerste telt. Van Arnold was geen hint, maar de oplossing. ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Goedemiddag, een bericht voor mensen die hun schijf van hun pc niet meer werkt met het opstarten en ook voor Appie :-).
    Ik ben naar de satu.. geweest en heb daar m'n schijf mee genomen en gevraagd voor een externe harde schijf wat ik heb getoond, mee genomen naar huis en mijn eigen schijf daar in geplaatst en vervolgens kon ik alles weer halen wat ik miste de foto's en alle documenten.
    Dus Appie ook jij kunt je oude gegevens terug halen met jou oude schijf :-).

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Binnen een week of wat verwacht ik een USB uitlees station voor IDE en SATA schijven; via een PC/mac zou ik dan de complete inhoud van een schijf als extra schijf kunnen lezen. Ben benieuwd...

    Fijne dag!
    JohnPeter

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Chris N, begrijp ik uit jouw woorden, dat je iets hebt opgehaald, waarin je een harde schijf kunt steken? Of heb je een externe aan de oude gekoppeld?

    BeantwoordenVerwijderen
  16. JP, en tegen de prijs van een avondje vrijgehouden worden in het Peerd, wil jij die wel uitlenen aan mij?

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Chris, daar heb je ook gewoon losse kabeltjes voor. Conrad heeft die voor nog geen 2 tientjes

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Kan zijn Arnold, zoals ik had gezegd heb ik géén ervaring met dit soort dingen als je iets kwijt bent, totdat ik kwam met deze ervaring wat ik heb geschreven...

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Ik heb ook ooit, jaar of vijf geleden, zo'n soort ding uit de USA laten overvliegen. Alle bestanden teug, maar geen was te openen/lezen :(

    Maar die andere Chris heeft iets dat wel werkt. Te huren met gratis bediening ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Beste Jan als Appie dit zou willen gaan doen kan iedereen erop rekenen dat hij direct in de openbare terecht komt toch? Nee hoor niet doen Appie geloof mij maar!

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Chris N, in dezen geloof ik je, en neem je advies dan ook over. Weet wel dat die "andere Chris" natuurlijk wel een zelf opgelegde zwijgplicht heeft, maar weet ook dat die hem omringen, behoorlijk druk kunnen uitoefenen. En ik weet dat ik onder hevige druk kan bezwijken, dan kan een ander dat zeker. ;)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Graag gedaan Appie:-), maar ik zit zojuist te kijken op sbs6 een creditkaart "vervalser", ik weet uit betrouwbare bronnen dat ik ook zulke mensen bij naam te noemen...., iedereen weet dat ik dit nooit zal gaan doen, maar ik bedoel maar hoe haal je in je hoofd om een bijstand moeder dit aan te kunnen doen.... hufter's zijn het in mijn ogen.

      En zo is't en echt nait aans

      Verwijderen
  22. Appie, geen probleem. Voor mij dan.

    Vandaag op twitter gelezen dat de salon van Gré's dochter, hier ook niet onbekend, is verbouwd en er prachtig uitziet. Gefeliciteerd, de foto's laten iets schitterends zien.

    En je hoeft je niet verplicht te voelen om daar een Peerde-snert-gebeuren te organiseren :)

    JP

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Dank je wel JP, met vereende krachten is de eindstreep gehaald.

    Nee, we aten geen snert vanavond, het was chinees van De Gouden Brug.

    BeantwoordenVerwijderen