Teller

donderdag 15 november 2012

15112012

Klik op de afbeelding voor een groter formaat!

20 opmerkingen:

  1. Goedemorgen. Mooie kleurrijke poster. Houd ik wel van. Niet van dit soort avonden, dus ik zal er niet zijn.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Goedemorgen, vrijwilligers zijn vaak mensen die in de stilte hun werk doen. Daarom ben ik benieuwd hoeveel vrijwilligers op deze avond af komen.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Goedemorgen, een leuke tip voor alle vrijwilligers van jullie gemeente, ja ook voor jou Wim, want hoeveel jaar werk jij voor de omroep?
    Ik ben ook nog steeds lid van de ehbo vereniging van Zuidbroek maar of ik kom?
    Trouwens nog een liefhebber voor een Opel Vivaro ?

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Mogguh lui!

    Vrijwilligers zijn het hart van de samenleving dus hulde is op z'n plaats. In menig gemeente wordt een groot deel van de nu nog betaalde werkzaamheden gedumpt bij vrijwilligers dus we kunnen de borst natmaken. Heb de laatste jaren minder gedaan dan vroeger in Ede, raar eigenlijk. Nou ja, maandag kennismaking met een bestuur, kijken of we raakvlakken voor een gemeenschappelijke toekomst zien.

    Overigens, Omroep Menterwolde beschouw ik niet als vrijwilligerswerk. Ik herinner me dat slappe geouwehoer nog steeds met veel plezier..

    Enfin, kon gisteren gelukkig naar een congres in Meppen: Was driedubbel blij met mijn oudste dochter als chauffeuse, vennoot én natuurlijk dochter.
    We hebben de dag afgesloten met een schnitzel in een joint waar de mega-bom een schnitzel van één kilo is. Als je je bordje netjes leeg eet (zal dus ook wel een mud piepers bijzitten) dan mag je zonder betalen naar huis én komt je kop op hun website.
    Ik was verstandig een ging voor de kleinste: Zelfs dat bord kreeg ik niet leeg :?

    Mooi genoeg, het roggebrood met kaas is genoten dus ik kan weer aan het werk gaan.

    Mazzelmoj!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Buiten is het kil en mistig, maar hier is het ook niet gezellig.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Goedemiddag, je hebt gelijk Appie, rustig hier.
    Net naar een interview van schrijver columnist Nanne Tepper geluisterd, hij is op 50 jarige leeftijd overleden.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Appie wanneer het hier niet gezellig is zou ik er eens aan wat gaan doen. Je zou bijvoorbeeld iets kunnen roepen over de recessie of depressie of hoe de malloten het ook maar mogen noemen of tegen JP kunnen zeggen dat hij goed bezig is met het vrijwilligerswerk. Ja JP dat waren nog eens tijden bij omroep Menterwolde. De hele gemeente op de zaterdag middag gekluisterd aan de luidspreker. En om half zes de samenvatting hier in de kroeg van de mensen die er echt verstand van hadden. Man man man dat waren nog eens tijden. Wel leuk dat Chris N ondanks dat hij in een ander dorp woont toch via het internet nog steeds met ons verbonden is. Chris geweldig, nog steeds druk met de beestjes neem ik aan. TOM

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Nee Tom...aan alles moet je eens een keer kunnen afsluiten toch? Ik ben nog steeds de monteur die zich nergens voor omdraait, alleen mss wist iedereen het wel dat ook ik mijn inzetten moet voor onze maatschappij, ook hier beleef en kan ik mijn krachten aan tonen dat ik echt van alle markten thuis ben, als eerste ben ik behoorlijk actief in de Wsw-adviesraad van Novatec en 4 Gemeentehuizen, 2e ben ik bij de Post aangesteld voor zowel interne post voor Novawork en Novatec en als externe post gaan halen en brengen naar de 4 gemeentehuizen...
      Achja zoals je mij een beetje kent heb ik met iedereen een sociale gesprek en of het om een B.M., Directeur of een Wsw'er is, ik ken daar echt géén verschil in zoals iedereen mij kent is ieder persoon in mijn ogen gelijk en ieder persoon moet je met respect accepteren( ook al denk je soms anders over...).

      Verwijderen
    2. (Maar Tom, ik kreeg vandaag een briefje in huis van Koos Slagter dat de aftrap S.P. Zuidhorn in ontwikkeling is vanaf Donderdag 29 Nov. bij Balk in Zuidhorn)
      psst, niets verder over gaan zeggen hé :).

      Verwijderen
  8. Tom, inderdaad, dat waren nog eens tijden. Eens gingen jullie op de radio tekeer, maar die tijd komt niet weer, en dat doet best een beetje zeer. :(

    BeantwoordenVerwijderen
  9. goedenavond....

    hoezo, ap, TOM kan zich toch zo weer melden als vrijwilliger?

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Bloem, men moest toch stoppen omdat niet iedereen bij Omroep Menterwolde zich kon verenigen met de manier waarop men het programma presenteerde? Zou het nu wel weer kunnen denk je?

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Appie één simpel vraagje, waar doel jij op? de leiding of op de lijding..sorry oké ik ben bang dat ik hier geen antwoord op zal gaan krijgen toch?

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Chris N, ik beantwoord iedere vraag, maar of die naar tevredenheid van de steller is, dat kan ik niet garanderen. Een poging: Chris, binnen de omroep vond men dat het programma moest stoppen van Henk, Tom en JP, zo heb ik begrepen uit betrouwbare bron. Maar wat "binnen de omroep" is, dat weet ik niet. Programmaraad, bestuur of een "los" advies? Wie het weet mag het zeggen.

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Yep Appie wie het weet mag het zeggen..., alleen maar kraak Henk, Tom en J.P. niet af..,want als iemand dit doet kan kritiek krijgen van mij.

    En echt nait aans!

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Chris N, krijg ik dus geen kritiek van jou. :)

    BeantwoordenVerwijderen
  15. De waard is een echte gangmaker...
    waar de gang er een beetje uit is...
    dus gaat alles zo z'n gangetje...;
    Gezelllig?
    Wie zwijgt stemt toe...
    of is het spreken moe...
    ik doe er het zwijgen toe.

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Appie, natuurlijk heeft Omroep Menterwolde statuten en een bestuur. Natuurlijk is statutair het bestuur verantwoordelijk voor wat er gebeurt. Het bestuur stelt een hoofdredacteur aan en de hoofdredacteur laat zich bijstaan door de programmastaf. Maar dat is wettelijk en op papier. In de praktijk wordt de dienst uitgemaakt door de programmastaf. De mensen die uit hobby al 20 jaar de omroep draaiende houden. Als bestuurslid moet je solliciteren bij de programmastaf en krijg je daar je opdrachten van. Ze kunnen je nog net niet ontslaan, maar wel wegpesten. Dat is bij Tom en Henk gebeurd, en dreigde bij het huidige bestuur. Tom en Henk zaten ook in een ongelukkige positie: als bestuurders de baas van de hoofdredacteur en als programmamakers ondergeschikt aan de hoofdredacteur. Dat is echt vragen om moeilijkheden, en die kregen ze dan ook. De huidige programmamaker van het zaterdagmiddagprogramma heeft het handige aangepakt. Hij is tevens bestuursvoorzitter en hoofdredacteur. De enige die hem nog iets kan maken is zijn vrouw ;-)

    BeantwoordenVerwijderen