Teller

dinsdag 27 november 2012

27112012

Jammer, maar vele jaren van genoten!

12 opmerkingen:

  1. Sorry Wim het was niet de stuurhoeksensor....het was zoals ik eerder had vermeld de stuurbekrachtiging pomp die lek is en blijft...dus morgen effe een gereviseerde of een nieuwe kopen eerste is een bedrag van €148,00 met inruil van de oude en de laatste is een bedrag van € 323,40.....rond uit schandalig zal ik maar zeggen, morgen eerst effe kijken of er een revisie set ook daadwerkelijk te krijgen is.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Goedemorgen, nee het is niet mijn repertoire. De teksten gaan wel maar de presentatie is naar mijn menig te droevig. Chris de echt, op een ruil of nieuwe pomp heb je garantie. En bij het zelf repareren kom je vaak voor verrassingen te staan.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat me opvalt is dat de bieten en aardappelen vervoerders tot nu toe weinig calamiteiten tegen komen. Geen omgevallen vrachtauto's of laadkleppen die los raken. Terwijl in het normale vrachtverkeer er wel veel omvalt en ontspoort.
    Denk nog even aan het melkmeisje, die haar Dafje in een sloot parkeert. Heeft iemand hier een verklaring voor? Misschien minder bieten te vervoeren? Zodat de kans op ongevallen kleiner is?

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Nog even terug komen op mijn reactie van afgelopen Zaterdag, er is een nieuwe site geopend van de noordelijke platform voor de wsw'ers: Platform

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Mogguh lui!

    Bij voorbaat erken ik al mijn eigen stadium van verjaring maar als ik dit zo hoor, en de Stones, dan verliezen die oude mannen toch gewoon hun kracht, de rauwheid van hun emoties?
    Iemand als Boudewijn de Groot gaat voor mijn gevoel meer met zijn (leef-)tijd mee en is daarom juist zo sterk. Rock en rollator sorry, geef mij maar rollator-rock :)

    Fijne dag allemaal!

    JP

    BeantwoordenVerwijderen
  6. JP, het geldt voor veel dingen in het leven; als je optreden een zielige vertoning wordt, ben je al te laat gestopt.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. -Wim- Ik denk dat het toeval is. Zowel de bieten als de aardappelcampagne van Avebe zijn in volle gang. De melkauto die in de sloot reed over de Oude Dijk was in dichte mist. Zij zal even de weg niet goed gezien hebben en als je met een dergelijke combinatie in de berm komt is er geen houden meer aan.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. En de bloembakken, weliswaar alleen gevuld met aarde, zijn weer terug hoor. Soort onkruid, het houdt de aannemer bezig... Jammer dat de lantaarnpaal al zo'n twee maanden scheef staat!
    Wel mooi: de bestrating gaat binnenkort net zo'n toeristenattractie worden: De Grand Canyon van Oost Groningen.
    JP

    BeantwoordenVerwijderen