Teller

vrijdag 27 december 2013

27122013

Iedereen de kerstdagen een beetje goed doorgekomen?

8 opmerkingen:

  1. Is alweer 27 december. Nog paar dagen dan 2014.

    Wat zal 2014 brengen?

    Gemeenteraadsverkiezingen
    Economisch herstel
    Meer gelijkheid
    Winterspelen
    WK voetbal

    Nog paar dagen dan 2013 klaar. Wat heeft 2013 gebracht?

    Ik denk heel wat anders dan eerder gedacht.

    Dus dan maar geen goede voornemens?

    Gewoon verantwoorde keuzes maken. Ieder voor zich. Ander geen schuld geven van eigen fouten.

    Welterusten of goedemorgen Menterwolde

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Goedemorgen.

    WIj hebben gezellige dagen gehad Appie, dank voor de interesse.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Goedemorgen,het zijn van die familie dagen Appie.Verzamelpunt is vaak bij je ouders thuis, of als die er niet meer zijn, dat je zelf de hoofdrol hebt.
    John, we zullen wel moeten! Als we lijdelijk op de grote Verzoendag gaan wachten, is er geen toekomst meer. De wil om te overleven zit in ieder mens, zodat we de strohalmen die er nog zijn vast grijpen. Maar dat het grote Verenigd Europa stuk loopt, daar ben ik van overtuigd.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Goedemorgen, voor ons is het ook familie dagen de 24e naar m'n oudste zoon geweest en heerlijk gegeten 1e kerstdag s'morgens eerst de grootste rotzooi opruimen in de kamer, want ik ben zoals altijd aan het breken en weer opbouwen s'middags is m'n vrouwtje haar zoon met vriendin lekker gebabbeld en lekkernij op de tafel:) s'avonds had ik gourmettoestel met overheerlijke vlees lekker gedineerd met z'n beiden 2e kerstdag zijn m'n ouders gekomen met m'n dochter en de dochter met vriend van m'n vrouwtje de middag lekker gebabbeld en lekkernij op tafel en tegen 16.00.u. lekker gegeten van de chinees tja hoe laat het is geworden dat weet ik niet meer......., maar het was in ieder geval echt beregezellig :).

    BeantwoordenVerwijderen
  5. goedenmorgen....
    wij zijn de kerst ook goed doorgekomen, bij familie, zoals wim ook aangeeft, lekker gegourmet bij schoonpa en -ma, daarna nog op de koffie bij mijn pa en ma, 2e dag vrij :-)
    lekker vrij tot 6 januari, wat een weelde!
    dinsdagavond gezellig bij het kerstzangspectakel geweest in het station, was ook gezellig en een mooie plek, al was het heel erg vol (gelukkig maar), de gluhwijn ging hard, van alle kanten in de hand gedrukt en dat voor iemand die eigenlijk nooit drinkt...ging vrolijk naar huis :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  6. 2013......
    was voor mij geen leuk jaar....
    een man van collega plotseling overleden, naaste collega verongelukt kort geleden, en nog wel meer gebeurd waar we niet blij van worden....nog maar niet te spreken hoe het economisch gaat...
    2014 kan hopenlijk niet veel slechter worden.....

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Tja Bloem het is erg als je zo verschrikkelijk veel tegenslagen hebt, maar ik zeg altijd achter de wolken schijnt de zon en de zon komt altijd weer naar boven......ook al duurt het soms jaren..........altied kop d'r veur holdn meiske ook valt het heel erg zwaar.

      Verwijderen
    2. ik had vorige week iets naar rtvnoord gestuurd over het liedje van Ede Staal.

      Vanmiddag kwam m'n liefje van haar werk naar huis en vertelde of ik iets naar rtvnoord had gestuurd, tja antwoordde ja dit klopt nou zegt zij tegen mij volgens mij ben jij berucht of beroemd in Tolbert.

      Als jullie mij nog willen terug horen klik dan op rtvnoord woensdag middag tussen 15.00/16.00 en volgens mij is het tegen 15.15.u met een tekst wat ik had gestuurd waarom ik dit liedje leuk vind van Ede Staal het nog zo donker west of t'wordt altijd wel licht.

      Groet van Chris.

      ode

      Verwijderen