Teller

dinsdag 24 juli 2012

24072012

Ben benieuwd wie vandaag meer heeft te vertellen dan ik.

9 opmerkingen:

  1. Goedemorgen, dat zullen er niet veel zijn Appie, want meestal zit jij dicht beide informatie bronnen.Het schijnt vandaag weer een zonnige dag te worden, en dat is voor de een genieten en voor de andere een ramp.Ik hoorde gisteren dat steeds meer mensen de stralende zon moeten mijden, omdat ze huid problemen krijgen van de zonnestralen.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Goedemorgen.

    Ons dorpsbos is vanmorgen gerooid. De trottoirbanden zijn er uit gehaald. Ben benieuwd wat er voor in de plaats komt.

    Nu de plantenbakken in de K.W. weg groter zijn geworden is in- en uitdraaien vanwege het smalle kruispunt lastig geworden. Misschien laten ze aan onze kant de plantenbak nu wel achterwege (zal wel ijdele hoop zijn).

    Korte broekenweer vandaag?

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Er zijn wat tegenstrijdige berichten over de oud papier ophaaldienst in Zuidbroek.
    Deze keer heeft de Tussenklappen het bij het rechte eind, aanstaande zaterdag komen ze langs.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Bedankt Jan, want we sparen het iedere keer op voor de verenigingen. Want anders wordt de berg papier wel erg groot.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Jan, jij bent benieuwd naar wat er voor in de plaats komt? Als direct betrokkene weet je dat niet? Gewoon even vragen aan die mensen. Ik gok op een bredere bak met bloemetjes die jij via sponsering mag onderhouden met een bord van Dijkhuis Tweewielers erin, en anders gewoon via de ozb! ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Iemand vond de borden van Koen Meyer op de rotonde anders ook niet zo mooi...Een dorpsbewoner die wat gefrustreerd geraakt is door de kwaliteit van het straatwerk misschien ?

    Ik mijd Zuidbroek de eerste tijd maar even, ben je net door het verherbouwde centrum heen (waarom kon alles eigenlijk niet in één keer vraag ik me dan af), kom je op wegen met een halve meter split er op gestrooid. Beetje de overtreffende trap van al het zand waar zo kwistig mee gestrooid wordt in Zuidbroek.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Dan is in elk geval tijdelijk het doel bereikt Peter: verkeer Zuidbroek laten mijden.

    Appie had gelijk (weghalen was ook te mooi om waar te zijn), de plantenbak is -iets- groter, maar vooral massiever geworden.
    Nu maar hopen dat het netjes blijft (van mij mogen er tegels in, dan maak ik er een uitstalling van).

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Als het doel was om mij door het Siemenspark in plaats van over de Heiligelaan te laten rijden, dan is het zeker bereikt...

      Verwijderen
  8. Fijn dat de deklaag op de Heiligelaan vervangen is, eerlijk. Maar ... jammer dat er voor een weeshuis (oude uitspraak van mijn oma en moeder...) aan grind/split overheen gegooid is.... Was zeker in de aanbieding (excusse voor het cynisme...)

    Eerste slachtoffer ook al gezien, rond 20 uur, ambulance met jonge knul die op stoeltje aan zijn beenverwondingen geholpen werd...waarschijnlijk schuiver gemaakt in de "grindbak"...

    Lian

    BeantwoordenVerwijderen