Teller

vrijdag 4 januari 2013

04012013

12 opmerkingen:

  1. Goedemorgen,het getal 7 heeft iets magisch. Bij het getal 11 en 13 weetje waar je aan toe bent, maar 7? Zeker in deze buurt van de scheepsbouwers, speelt het getal een belangrijke rol. Daar zou ik een hele column aan kunnen wijden.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Goedemorgen.

    Appie, felicitaties richting jou zijn zeker ook op hun plek. Hoe men er ook over denkt, het is een bijzonder initiatief gebleken dat van waarde is, of is geweest, voor velen. Dank daarvoor.

    Ik sla het gebak even over zo aan het begin van het jaar, zeker omdat ik vanavond nog een andere verjaardagsvisite heb.

    Een fijne dag gewenst voor jou en de bezoekers van het Golden Peerd!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Goedemorgen,

    Appie, van harte met dit jubileum. Volhouden, nog minimaal 7 jaren erbij.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Goedemorgen, Appie, gefeliciteerd met zeven jaar t Peerd. Een geweldige prestatie in mijn ogen.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Mooi man!
    Bedankt voor het doorzetten ;)

    JP

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Goedemorgen, Appie gelukkig gefeliciteerd om dit 7 jaar vol te houden met jou klanten, ook al heb je soms een dip.. jou klanten zorgen ervoor om door te gaan met Het Golden Peerd.
    Bedankt Appie en vooral jou interesse te tonen voor iedere burger wie hier aan de bar zit.

    Echt klasse en zo is't en echt nait aans.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Proficiat met zeven jaar peerd uitbaters en gasten.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Diep respect Appie, heb ik voor je geduld en volhouden. Een prestatie van formaat. En dat allemaal voor de "gemeenschap".
    Dankjewel.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Dank voor de mooie woorden, maar zoals in iedere kroeg wordt die gemaakt door de klanten in sterke mate, minder door de kastelein. Als ik zo naar het bezoek kijk vandaag, de sprekenden bedoel ik, dan is er weinig kans dat er nog zeven jaar volgen, zoals JK voorstelt. De concurrentie van Twitter en Facebook, om er een paar te noemen, is groot. De politiek in Menterwolde is ook weer on speaking terms, wat ik heel goed vind, maar geeft ook minder reuring aan de toog. De tien jaar volmaken, ook als de gezondheid blijft zoals die nu lijkt, zit er niet in veronderstel ik, maar de volgende verkiezingen halen, dat zou kunnen lukken.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Appie, van harte voor jou en de gasten dat het Peerd jarig is. Het Peerd is een begrip in Menterwolde en ver daarbuiten.

    Ik hoop dat ik nog lang iedere dag kan binnenlopen. Spreken doe ik ook graag, maar niet om het spreken. Moet wel iets te vertellen hebben :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  11. appie, van harte gefeliciteerd, met deze 7 goede jaren!
    met heel veel plezier loop ik hier ook alweer zo'n 5 a 6 jaar binnen en hoop dat te kunnen blijven doen!!!

    BeantwoordenVerwijderen