Teller

vrijdag 12 februari 2016

12022016

Zijn er nog schokkende dingen gebeurd in de raadsvergadering gisteravond? Er niets van meegekregen, hoorde alleen via omroep Menterwolde het begin, maar de "omroeper" van dienst  kletste door de mededelingen heen van BM Munniksma bij aanvang van de raad, dat ik uit ergernis direct de radio heb uitgezet. Waarom? Als ik een raadsvergadering wil volgen, dan ook wil weten wie er heeft afgezegd. Dan weet ik de reden waarom ik in de loop van de avond iemand niet heb gehoord bijvoorbeeld, zodat ik geen verkeerde conclusies trek. Is dat apart? Misschien wel, maar heb ook nooit beweerd dat ik geen vreemde trekjes heb.

9 opmerkingen:

  1. Goedemorgen, ieder mens Appie heeft wat vreemde trekjes. Dat onderscheid ons van elkaar. Het is mogelijk dat er in de studio iemand de schuif van de DJ microfoon open had staan. Ik luister bijna nooit naar de raadsvergaderingen, het zijn steeds weer herhaling van zetten, en er komt zo weinig uit. Het moet net als een kerkdienst kort maar krachtig zijn.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. goedenmorgen....

    gebeuren hier nog schokkende dingen dan, ap?

    de hele club zit zowat in het college, dus dan kan er toch niks schokkends meer gebeuren....ze waren de eersten die de herindeling al rond hebben, dus ze kunnen gewoon afwachten tot 2018....

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Blommeke,
      of hier nog schokkende dingen gebeuren?

      Jazeker, met (on)regelmaat...,
      en je hoeft er niet eens meer voor naar de raadszaal...,
      't is vaak ook thuis prima waarneembaar.

      Verwijderen
    2. ja, sik, die voelen wij (en ons huis) ook, maar volgens de 'experts' heeft ons huis er geen last van....

      Verwijderen
    3. Blommeke.
      't zijn niet voor niets ex-perts...;
      Perts die inmiddels wat anders doen...,
      tijd dus voor active, echte perts met kennis van zaken.

      Verwijderen
  3. Bloempje, iedere dag even binnen wippen, weet je zeker dat je niets mist.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. probeer ik wel ap, maar lukt niet altijd... :-(

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Gewoon ogen goed de kost geven kan ook. Ik heb toch es gekeken rond Van der Valk. Tussen VdV en Aldi zie je dan: bomenkap, bergen aarde, lange sleuf getrokken. Lijkt op bouwvoorbereidend werk. Voor wat eigenlijk?

      Verwijderen
  5. Goeiiiij

    Weer even binnenvallen. Hoop gedoe voor VVV en Fontys, nu even pauze ;)
    Gisteren met een aantal ondernemers en evenement organisatoren in de weer geweest, en het is goed te zien hoe de eenwording van de gemeenten gedragen wordt. Gaat mooi worden! Mazzelmoooi!

    BeantwoordenVerwijderen