Teller

maandag 15 februari 2016

15022016

De kroeg is weer geopend vandaag.

4 opmerkingen:

  1. Goedemorgen, het DvhN staat stil bij de sneeuwstormen van 14 februari 1979. Ja, dat was me wat, ik werkte in Helpman en kwam via de oude Rijksweg thuis. Helaas de volgende morgen gestrand op de Rengerslaan bij de op rit van de A7. En koud dat het was! Iemand met een P.C Hoofdtrekker heeft me thuis gebracht, en een dag later was mijn auto uitgegraven en kon het dagelijkse leven weer aanvangen.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Tja, dat was een bijzondere tijd. In maart moest ik opkomen (Assen) en tot die tijd in het bedrijf van mijn vader allerlei dingen gedaan. Waaronder het transport van onderdelen van sneeuwploegen naar "het noorden". Peugeot 504 break, aanhangwagen en gaan. De wegen waren berijdbaar, het laatste stukje onder begeleiding van Rijkswaterstaat, maar dat bleek nergens voor nodig. Toen noemde ik het skills, nu zou ik zeggen "Geluk is met de dommen" of beginnersgeluk. Maar bijzonder was het wel!
    Mazzelmoois mensen en Jan veel plezier in Apeldoorn!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Dank je JP. Ik heb veel plezier gehad op de brommer tussen de hoge sneeuwwallen in 1979. Ik zat altijd op dat ding, zomer en winter.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Avond tja herinneringen blijven altijd aan deze tijd en gelukkig had m'n moeder alles vast gelegd qua foto's dan:-).

    BeantwoordenVerwijderen