Teller

dinsdag 16 februari 2016

16022016


4 opmerkingen:

  1. Goedemorgen, het was niet voor de eerste keer dat er zoveel sneeuw was gevallen. Ik herinner me nog in de jaren 60tig zelfde verhaal. Hoge sneeuwduinen,meer lopend dan fietsend kwam je thuis. Nee, dan heb ik liever de zon, zoals deze ons deze morgen weer begroet.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Goedemiddag, het enigste waar ik mij aan erger is regen daar wordt ik te nat van zoals afgelopen Zaterdag de tegels van terras mos eraf gespoten met de hogedrukspuit tot op de botten verkleumd letterlijk dan..., afgelopen zondag even op you tube gekeken naar de winter waar in Visvliet het ook behoorlijk tekeer is gegaan achtergevels konden de deuren niet open trein kon niet meer verder rijden door de duinen met sneeuw en als daar begint over te praten komen hier verhalen van beide kanten ik m'n fotoalbum gepakt zie hoeveel sneeuwduinen bij ons ook aanwezig waren en zoals ik mij herinneren kan waren de volwassen aan het scheppen om de wegen weer een beetje begaanbaar waren.

    1979

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Klopt boven is de Eikenlaan en onderste T splitsing met de Nijverheidsstraat.

    links onder broertje, Ceer, R.K. en E.H., volledige namen durf ik gewoonweg niet te noemen, want voor je weet heb je kans op een rechtszaak in dit land :-).

    BeantwoordenVerwijderen