Teller

zaterdag 10 december 2011

10122011

Moi, ik heb de deur geopend, tot later op de dag.

19 opmerkingen:

  1. Goedemorgen, ik dacht vannacht wie heeft de lamp buiten aan gedaan, het was de maan die met hel witte gloed on bij scheen. In deze tijd betekend dat koud met ijskristallen en hoogwater.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. de s van slaap hoort achter on s.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. De krant even aan het doorlezen. In DvhN een kort verslag van postcodeloterij miljoenen jacht(pag 3)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een heerlijk weer, echt een toegift van de herfst. Of moeten we zeggen aan het begin van de winter.Zag onze economie er ook maar zo uit.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Goedemorgen.

    Het was verraderlijk glad op de klinkers vanmorgen. Onze monteur lag bij het oprijden ervan gelijk naast zijn fiets en toen hij weer opgekrabbelt was bleek er een oudere dame (bewusteloos?) afgevoerd te worden in de Kerkstraat van Muntendam, nadat ook zij met de fiets was gevallen.

    Het is weer wennen voor alle weggebruikers.

    Wethouder Smaal uit Veendam heeft heldere ideeën voor winkeliers in het centrum van Veendam, schrijft DvhN. Ze moeten samen een soort webshop beginnen, denkt hij.
    Tja, het is voor winkeliers allemaal niet zo gemakkelijk om je aan te passen aan de huidige en voor te bereiden op de toekomstige tijd.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. dhr. Schmaal denkt commercieel,helaas is de trend dat de informatie cq proefrit gemaakt wordt bij de handelaar, en het product gekocht via de website tegen aanzienlijken korting. Dat kan ook wel want voor klachten en onderhoud van het product komen ze bij de dealer of vakman in de woon omgeving, die het product niet voor die prijs kan leveren.
    Het is een uitholling van de markt. Dhr. Schmaal heeft dat zelf aan de lijve ondervonden.
    Dat hij dit evangelie verkondigd, blijft voor mij onduidelijk.Want hij weet wat de gevolgen zijn.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ik begrijp dan ook het gebruik van de klinkers bij kruisingen en in bochten (!)dan niet. Staat leuk hoor, maar het lijkt me (in de winter) niet zo veilig.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Goedenavond, Wim dit klopt helemaal iederen zal omzeep geholpen worden door die uitholling, ik krijg regelmatig bericht van A.N.W.B. dat zij spiksliternieuwe auto's kunnen leveren met kortingen van 10/20%, maar goed we moeten nog effe afwachten, maar geloof mij eind volgendjaar is dit allemaal voorbij....gelukkig dan kunnen wij spreken van rust en vrede op dezen aarde.

    En zo zal't goan en echt nait ans.

    Chris de echte rooie.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ja Jan, klinkers zijn gladder dan asfalt als het vochtig of vorstig is. Als het gaat sneeuwen wordt het helemaal lachen. Je kunt het wegdek namelijk slecht schoon krijgen.
    Ik heb afgelopen tijd ook al mensen met hun voeten aan de grond een bocht doorgaan. Ik mijn ogen hebben klinkers weinig voordelen.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Over fietsen gesproken: Heb jij nog grote mountainbikes staan Jan?

    BeantwoordenVerwijderen
  11. hé ééééééééééééééé
    vb ééééééééééééééé
    hoe wordt het met de fc éééééé

    jij denkt natuurlijk :
    ouwe man.....,lang wachten dan kan hij meekijken
    vanaf een wolkje
    maar niets daarvan ik heb mijn portable
    ambulance klaarstaan, maar meegaan doe ik !!!

    dus ik hoor nog van je ??

    BeantwoordenVerwijderen
  12. @Senior Belofte maakt schuld, dus meegaan zul je een keer, als is het met rollator of rolstoel....;)
    Maar ik heb niet elke wedstrijd een kaart over, dus even geduld nog....

    Overigens ga ik zelf morgen wel naar Arnhem om de FC tegen Fietstas te bekijken.

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Moi senior, leuk dat je de kroeg ook weer gevonden hebt.

    welterusten.

    BeantwoordenVerwijderen
  14. VB, belofte maakt schuld en hoe langer het afbetalen duurt, hoe meer rente het kost. Denk dat Senior inmiddels al een tweede wedstrijd tegoed heeft. :)

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Goedemorgen, Appie is nog niet wakker.

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Arnold, die is al lang wakker.

    BeantwoordenVerwijderen
  17. de bus gemist? de spoorbomen naar beneden? de brug omhoog? allemaal dingen die de boel vertragen.

    BeantwoordenVerwijderen