Teller

woensdag 21 december 2011

21122011

28 opmerkingen:

  1. Doe bist d'r tied bie Appie :), want volgens mie veur een uur terug al toch?

    Chris een echte rooie.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. goedemorgen, een prachtige initiatief om daar op her Dorpsplein kerstliederen te zingen. Zelf kan ik er niet aanwezig zijn. Ben dan in de Hoeksteenkerk. Mijn vraag: is er ook nog een overdenking bij? Want dan zo het plaatje compleet zijn. Misschien vraagt u waarom doe jij het dan niet. Het antwoord is: Soms,(meestal)ben ik net zo mysterieuze persoon als de uitbater van dit café. Onherkenbaar voor velen.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. goedemorgen.

    Ceer zei. Ik docht wel zol dat wezen Ceer bin k nog nait eerder tegenkomen, mor de uutkomst kwam al gaauw Chris een echte rooie het op n creatieve menaier zien noam inkört.
    Vandoage de körtste dag, t lengen kin begunnen en t veurjoar komt dichterbie.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Betekend dat Roskam dat we er vandaag een schepje boven op moeten doen? Want minder speeltijd betekend meer doen in deze korte tijd.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. @Appie: Ik draag helemaal geen bril....;)

    BeantwoordenVerwijderen
  6. VB, geen bril, misschien een waas de voor ogen? ... :)

    Dit is ongeveer de laatste die ik maak deze week, loopt tegen Kerst, dan word ik altijd wat milder.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Sta in St Lucas voor de balie en kom er achter een week te vroeg te zijn voor m'n afspraak.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Middag,

    Den bin je mooi op tied vraauw Roskam.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ik houd mijn opmerking voor me, hoewel het brand me op de lippen. Maak niet uit Roskam, je krijgt volgende week een vervolg. Blijf lachen, want wie het laatst lacht is op zijn best.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Hahahahhaha, zol t leeftied wezen Wim?
    JK, k schoamde mie wel hur!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. @Appie Ik kan alles zeer helder zien, dus een waas voor de ogen ook niet..:) Overigens vind ik het wel een dooddoener om te zeggen dat iemand een gekleurde kijk op zaken heeft, kom liever met argumenten om te overtuigen.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. VB, als het niet te druk is in het Peerd en ik heb tijd, dan probeer ik wat om het gesprek op gang te houden. Zo moet je mijn losse flodders een beetje zien, maar een kern van waarheid zit er wel in de gekleurde brillen van partijleden. Opvallend is dat de gezichten van SP en VVD, Roemer en Rutte, het meeste gevoel voor humor hebben in de landelijke politiek als ik die afmeet aan de brede lach die ze vaak de wereld in slingeren. Daarom ga ik er maar vanuit dat hun "volgelingen" ook een dosis humor hebben en wel tegen een stootje kunnen in het Peerd. Van mij dus geen poging je te overtuigen. Wel hoop ik dat de SP niet een meerderheid krijgt in Nederland. Ter geruststelling, hoop dat ook niet van enige andere partij, want dat komt de democratie niet ten goede.

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Appie ik had je kwinkslag wel gezien, alleen wordt het vaak gebruikt als dooddoener in een discussie.

    Overigens deel ik je mening niet wat betreft de SP , hoe groter de SP hoe beter...;)

    BeantwoordenVerwijderen
  14. We hebben een huis aan de Kerkstraat staan waarin de gevel een weegschaal is gemaakt. Dat is niet voor niets, want als de zaak niet in evenwicht hebt, is de kans groot dat het mis kan gaan. Het geeft onrust en wrevel. Tot slot een evenwichtige samenleving kan de moeiten die op je weg komen aan.

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Een evenwichtige samenleving Wim, wat is dat. ik heb er een tijdje over moeten nadenken maar ik kom er niet uit. Vertel.

    tom

    BeantwoordenVerwijderen
  16. @appie,ik weet zeker dat VB geen bril op heeft,of ik heb er zelf een nodig.
    misschien heeft hij wel een gekleurde kijk,maar iedereen heeft voorkeur voor één kleur,ik ook,VB mag alleen maar al te graag kleur bekennen.mmoi toch !!

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Senior, bekennen is niks mis mee, ook niet met kleur bekennen. Mijn voorkeur gaat uit naar geel, maar dat wisten jullie al.

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Geel is een mooi kleur.

    tjee wat een gedoe bij Ajax Az Verbeek maakt eens statement , schaa me nu een beetje dat ik Ajaxied ben....

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Op twitter las ik dat dhr Henk van de(r) Wal gemeentesecretaris wordt in Menterwolde.

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Martje, voor een individu die zich zo gedraagt, daar hoef jij je niet voor te schamen. Ongelofelijk wat een idioten er op de wereld rond lopen. Iets anders, zag ik je gisteren fietsen door Muntendam met een kerstmanmuts de post rond brengen?

    BeantwoordenVerwijderen
  21. ja klopt helemaal , nu weet je dus wie ik ben , maar wie ben jij?

    ja ik schaam me wel, op een goede manier....... wat een idioot.....

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Martje, schaam je maar niet, ik vind de kerstmuts prima staan.

    Welterusten

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Martje, ik wist al lang wie je bent, maar in een flits zag ik je, dus wist ik niet zeker of jij het was met die muts op. En wie ik ben? Appie van het Golden Peerd, al bijna zes jaar, maar dat wist jij ook. ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  24. 't peerd is bepaald geen nachtcafé.
    iedereen op tijd naar bed.
    ik ben dat ook al dagen van plan,maar ja,de weg naar de hel .......

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Senior, misschien geen nachtcafé, maar wel het enige café in Menterwolde dat zeven dagen per week 24 uur per dag open is.

    BeantwoordenVerwijderen
  26. zie je wel,jan ook al.
    ga maar eens even in de he kijken of daar iets te doen is.

    BeantwoordenVerwijderen