Teller

vrijdag 11 april 2014

11042014

De zon is er al weer bij, geniet ervan zou ik zeggen.

14 opmerkingen:

  1. Goedemorgen, hoewel Appie er nog een kans op een buitje is.
    Het DvhN schrijft steeds over het verplaatsen van de Martini Plaza, En hoewel de gemeente Menterwolde niet in beeld komt, verbaas ik mij dat de stad weer 1 van de grote projecten toevoegt aan hun toch al over volle wensen lijst.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Deze reactie is verwijderd door de auteur.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Voor wie het wit ziet ...
    is het zwart van geen belang.
    Wie het leven vol geniet...
    geeft niet toe aan anders dwang.

    Voor wie de de vrijheid mint...
    heeft het lot geen plaats...
    hij bewandelt de wegen die hij vindt...
    en ook zijn schip gaat buitengaats.

    Wie aan letters hecht...
    ziet vaak de waarheid niet...
    wat daar tussen viel te lezen...
    waarnaar hem de schrijver raden liet.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Wijze woorden SiKo, helaas val ik steeds weer in die zelfde valkuilen.

      Verwijderen
    2. Mooi geschreven Sik.....

      Verwijderen
  4. Goedemorgen,

    Inderdaad een heerlijk voorjaarszonnetje, een echt autowasdagweertje. En kreeg vanmorgen al te horen....ook aan de binnenkant....weet wat me te doen staat!....nummer 2 en 3 zijn morgen aan de beurt....

    BeantwoordenVerwijderen
  5. goedenavond....

    las de dag van gisteren en voeg me volledig bij jan's laatste opmerking en siko's verhaal :-)

    halve dag met jongste veulen in zoikenhuus vertoefd, arm joch heeft zn pols gebroken tijdens gym op school......

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. op je vrije dag met zoonlief naar je werk...,
      als dat geen toewijding is ;-(

      Verwijderen
  6. met nog flinke schaafplekken en buil op zn hoofd ....

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Bloem, veel beterschap voor jongste veulen en sterkte met de pols. Lijkt me erg onhandig voor zo'n dartel veulen...

      Verwijderen
    2. Bloem, pols in het gips? Hoop dat hij nog wel met LEGO kan bouwen ondanks zijn tijdelijke handicap. Wens je jongste veulen van Appie spoedig beterschap!

      Verwijderen