Teller

donderdag 23 juni 2016

23062016

Een nieuwe dag, een nieuwe uitdaging.

12 opmerkingen:

  1. Goedemorgen, volgen buienradar komt de uitdaging er nu aan.Hopelijk houden we de voeten droog.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik zag in het westen nogal wat onweersbuien...tjonge...niet leuk! Ben in Groningen aangekomen...paar dikke druppen regen. We houden de onweersradar maar even goed in de gaten! Fijne dag allen! Hopen dat we de zon toch grotendeels gaan zien!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mijn buienradar zegt wat anders Wim. Jouw radar is wel gekalibreerd?

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. @John
      misschien vertrouwd Wim wel (niet helemaal) op de waterdichtheid van z'n schoenen...,
      op op een goede paraplu...,
      als het tegen drieën gaat bliksemen en onweren.

      Verwijderen
    2. Ook de radar van SiKo niet op orde..

      Verwijderen
    3. @John
      ik heb helemaal niet zo'n ding...,
      kan dus ook niet in orde zijn.

      Verwijderen
    4. Heb je een glazen bol dan>?

      Verwijderen
  4. SiKo en John, jullie hebben allebei enig gelijk. Misschien moet toch maar eerst in de Enkhuizer Almanak kijken voor dat ik mijn planning maak.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wim, als jij de voeten niet in een emmer met water doet, dan hou je de voeten wel droog. ;)

    BeantwoordenVerwijderen