Teller

dinsdag 4 september 2012

04092012

Op peilingen kun je geen peil trekken volgens mij, maar politici doen dat wel. Althans diegenen die aan de winnende hand zijn. Staat men op verlies dan heet het slechts een peiling, de echte is op 12 September. Staat men op winst, dan vergeet men soms in de euforie dat het slechts een peiling is. Ik zou het geen slechte zaak vinden dat er niet werd gepeild veertien dagen voor de verkiezingen, want er schijnen kiezers te zijn die hun stem altijd geven aan een winnende partij in de peilingen. Volgens mij moeten niet peilingen het stemgedrag bepalen, maar de programma's van de partijen. Maar ja, welke kiezer kent die inhoudelijk, en ik vind wel eens vaker wat, echter niemand die luistert, laat staan er wat mee te doen. :(

7 opmerkingen:

  1. Goedemorgen, het is net als met de beurs, wisselkoersen. Iets anders, naar mijn gevoel begint het herfstachtige weer vroeger als normaal. Koude nachten, mistig en veel spinnen.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik zou het helemaal niet erg vinden om naar bed te gaan en 13 september weer wakker te worden. De politieke overkill komt me de neus uit. Gisteravond was zelfs Wilders bij een van de tv-programma's, en normaal blijf je dan toch wel even hangen (puur en alleen omdat hij nooit ergens komt en het daardoor toch interessant wordt). Maar dat hield ik ook al geen minuut uit. Gelukkig is Pownews weer begonnen.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. goedenmiddag...

    je hebt gelijk ap...ik kijk niet naar al die debatten en ook niet naar peilingen, er is maar 1 datum en dat is 12 september....
    debatten gaat om de persoon, hoe brengt hij het en niet om WAT ie brengt....het is ook niet 1 persoon die een partij maakt, daar staan nog heel wat meer mensen achter, maar wie kent de nummers 2 tm 50 vd lijsten???

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Voertuig te water Tussenklappen OZ.

    Duikploeg met boot er naar toe...

    04-09-12
    15:12:17P 1 VOERTUIG TE WATER TUSSENKLAPPEN OOSTZIJDE MUNTENDAM 011810 012532 011871 VOOR CONTROLE0401998 BRW Groningen (-Monitorcode)0401199 BRW Groningen (Veendam-Techniek)0401198 BRW Groningen (Veendam-Kazerne Alarm)0401171 BRW Groningen (Veendam-TS-833)0401170 regio 1 Groningen BRANDWEER 70 0400389 BRW Groningen (Groningen-Sontweg-Techniek )0400363 BRW Groningen (Groningen-Sontweg-Brandalarm )0400362 BRW Groningen (Groningen-Sontweg-Duikalarm )0400311 regio 1 Groningen BRANDWEER 11 0400280 BRW Groningen (Groningen-Sontweg-WO-781 )0400278 BRW Groningen (Groningen-Sontweg-HV 1-776 & Boot )0400113 BRW Groningen (-OVD Oost (Alarm) )

    Hopelijk valt het enigszins mee...

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Willem, bedankt voor je uitleg over de grondkleur gisteren.

    BeantwoordenVerwijderen