Teller

zaterdag 16 augustus 2014

16082014

Goedemorgen.

9 opmerkingen:

  1. De openingen worden steeds korter, desalniettemin ook een goede morgen toegewenst. Vandaag onder meer open dag van het busmuseum. Hoewel de bussen van ridder Roland schijnbaar van de aardbodem verdwenen zijn, is er nog veel te zien. De bekende kleuren van DAM, GADO, en ESA zijn volop aanwezig. En wie herinnert zich nog de rode trolleybussen in Groningen, altijd propvol.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Goedemorgen! Stroomstoring in Zuidbroek omgeving Klaas Woltjerweg lees ik op RTV Noord... Hopelijk snel weer verholpen.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ik denk dat het wel verholpen tenminste zoals ik gelezen heb:
      Stroomstoring door kabelbreuk in Zuidbroek
      22:45 uur, vrijdag 15 augustus 2014.

      Kabelbreuk +- 2 uurtjes?

      Verwijderen
  3. Mogguh lui.
    Gisteren de dag maar eens op bed doorgebracht. Aanval of zomergriep, wie zal het zeggen :( Nu heb ik alleen nog maar last van mijn middenrif als ik lach en dat doe ik toch nooit. Au :)
    Vandaag maar niet naar Amsterdam, maar morgen is er weer een dag.

    Wens eenieder een heel fijne weekend, Wim veel plezier in het museum en met de bussen. Ga je via Station Groningen?

    Mazzels, moj en goede gezondheid gewenst!
    JP

    BeantwoordenVerwijderen
  4. goedenmorgen!


    ik kijk naar een hoop vrijwilligers die de spullen verhuizen van de NNTTM naar het oude station vanuit de voormalige rabobank....yak helpt ook mee, onze peugeot is verkocht, in plaats daarvan hebben we weer een (oude brandweer)bus gekocht, die valt in overgangsregeling van oldtimers, zodat we maar 120 euro belasting betalen, zo kunnen we gelukkig wel een 2e auto houden, die wat kan vervoeren en een aanhanger trekken.....hij kan zich vandaag direct even bewijzen wat ie kan :-)

    de windmolens: ben altijd voor geweest, ook al langs n33, maar ook de 7e variant heb ik geen moeite mee.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. En goeie moggu lui. Het is inmiddels zondag dus wellicht is Appie op de weg terug vanuit de echte wereld naar de virtuele :)
    Papa Klus-, Verhuis- en Taxdag vandaag. Oudste veulen moet schilderijtjes opgehangen hebben in een jaren 60 betonmuur en de jongste is weer lokatiemanager op het Noorderzon. Zien we dus niet of heel beperkt de komende twee weken......
    Mazzels moj en zegen van Bartkens!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. ook een goedemorgen JP. zo blijf je bezig met je papaklus, verhuis en tax dagen. zonnetje er nog bij, en je dag kan niet meer stuk. Ik ga me allereerst bezighouden met het mysterie van het geloof.

      Verwijderen