Teller

zondag 17 augustus 2014

17082014

Goedemorgen, tot morgen.

5 opmerkingen:

  1. Zohooh da's kort van stof :)
    Toch mooi van Appie dat Freek tegelijkertijd op vekaansjie mocht maar de gouden tijden breken weer aan: Zo te zien is onze Apmans op weg.
    Wim gaat ter kerke, al dan niet gewapend met een microfoon en de rest geniet zo te niet lezen van een lange ochtend onder de wol, veren of anderzins. Doe ik meestal ook op zondag maar ja, een dag in bed liggen houdt me de volgende dagen niet zo bedderig.
    Kortom: Maakt er een mooie dag van!
    JP

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Goedemorgen, zo heeft iedereen z'n eigen besteding voor de Zondag.

    Persoonlijk ben ik van nature flexibel, maar sommige traditie's blijven voor mij altijd hetzelfde mss een beetje uitslapen tot 8.00u ongeacht welke tijdstip dat ik s'avonds of s'nacht in m'n bedje kruip......eerst een bak koffie de laptop aan overal even naar binnen gluren en dan begint de dvhn lezen.....en de rest dat zien we wel wat de dag ons brengt :-).

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mogge,

    ....even onder de stralen door en dan naar Losser. We gaan even neuzen op het Breugheliaans festijn. Plu en regenjas mee....

    BeantwoordenVerwijderen
  4. goedenmiddag...

    ik rolde op deze herfstachtige zondag net voor het middaguur uit mijn nestje...naar buitenkijkend was ik er liever ingebleven :-(

    mijn en ook van veulens vakantie weer voorbij, morgen begint het dagelijks leven weer, met 2 veulens die allebei iets nieuws gaan doen, de ene naar de brugklas en de ander naar mbo.....een nieuw tijdperk voor beide....
    en voor mij....ach nog 21 jaar hetzelfde wrsch, ik hoop met even veel plezier als de afgelopen 25 jaar.....heb al wel wat veranderingen meegemaakt, niet allemaal ten goede van de gezondheidszorg.....

    dit jaar 2 collega's met pensioen (binnenkort...), 2 collega's met borstkanker, vorig jaar collega verloren door ongeluk.....

    vorige week gehoord dat mijn vader uitzaaiingen heeft, na 3x verschillende kankers te hebben overleeft (in 6 jaar), ben ik afwachtende wat ze nu nog kunnen doen om het leven nog een beetje aangenaam voor hem te kunnen houden....

    sorry, dit herfstachtig weer word je beetje melodramisch van :-(
    altijd zo'n domper, wanneer je na veel zonneschijn ineens weer dit hebt. yak is positief, die verwacht een prachtige nazomer om eindelijk zn verfwerk af te maken, de zomer was hem te heet om kwast in handen te pakken....ik hoop dat ie gelijk krijgt, want de bedoeling was toch om het huis in kwastje verf te hebben.....

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Bloem, een spannende tijd....hoop dat ze het leven inderdaad nog een beetje aangenaam kunnen maken voor je vader en dat jullie nog veel leuke herinneringen kunnen maken samen! Sterkte gewenst! Vandaag maar met de kinderen (jongste twee) naar Ballorig in Stadskanaal geweest...kinderen waren daar op de juiste plek..uitrennen, en lekker moe worden want de komende week gaan ze weer naar school! Eentje naar groep 6, de jongste naar groep 4. Oudste gaat nu naar het derde jaar ( Wageningen University) en mijn tweede dochter jullie kennen haar misschien van Amigo in Muntendam...gaat naar het tweede jaar aan de Hanzehogeschool ze doet daar Accountancy. Kortom, het gewone leven gaat weer beginnen. Een hele leuke spelweek achter de rug (waar ik al een aantal jaren vrijwilligster ben) Kortom, we zijn ook wel weer toe aan rust reinheid en regelmaat....Gewoon weer zoals het hoort. We beginnen uiteraard ook weer met de fractie...dus komt weer een drukke periode aan! Fijne avond en werkse deze week!

    BeantwoordenVerwijderen