Teller

donderdag 24 september 2015

24092015

Medewerkers van de bibliotheken gaan donderdag 1 oktober naar zorgcentra in Menterwolde, Veendam en Pekela om voor te lezen aan senioren. Ze lezen allemaal het verhaal voor dat Marjan Berk speciaal voor de Internationale Dag van de Ouderen (1 oktober) heeft geschreven. Er wordt die dag om 9.30 uur voorgelezen in het A.G. Wildervanckhuis in Veendam, om 10.00 uur in Zonnehuis Gockingaheem in Noordbroek en om 10.00 uur in woonzorgcentrum Clockstede in Nieuwe Pekela.

4 opmerkingen:

  1. Goedemorgen, vreemd dat ik H/S en Slochteren mis in het rijtje.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Geen wonder, ze staan er niet bij...,
      dus misschien is 't nog vreemder dat ze überhaupt niet in het lijstje staan. ;-)

      Verwijderen
  2. goedenavond....

    nog even over de asielzoekers...
    volgens mij heeft oldambt aangegeven 1000 te willen opnemen en hs ook 700 (?)...dus mss is menterwolde niet meer in de running?
    chalets, appie? die geruchten heb ik nog niet gehoord, maar ik kan me voorstellen dat vdv dat wel wil, zodra de vluchtelingen eruit zijn heeft vdV er toch weer wat aan over gehouden...wat wim ook al aangaf vdV is GEEN sociale instelling....zouden ze ook gebruik mogen maken van het zwembad en restaurant? :-)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Blommeke,

      wie (genoeg) betaalt...
      wordt goed onthaald...;
      Ook bij vdV.
      ;-)

      Verwijderen